Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Søg jobbet som moderator.
#1
Til alle brugere at et fantastisk forum - VTF

Som en efterdønning efter de sidste dages blæst der opstod fordi en enkelt tidligere bruger stak lidt til nogen af brugerne, har jeg besluttet at jeg med øjeblikkelig virkning opsiger mit moderator job.

Det viste sig jo at der var adskillige der havde helt andre meninger om hvordan en moderator skal agere. Jeg kan ikke leve op til disse krav og kan kun opfordre dem der mener sig i stand til at gøre det på en måde der kan "please" alle, til at søge resten af Moderatorteamet om at komme i betragtning.

Jeg vil slå fast at der har været enighed over en bred kam i moderator teamet om håndteringen af episoden.

Beslutningen står ikke til at ændre og jeg vil fremover bruge min tid på mine egne sysler. Der ligger en del og venter på bedre tid og den kommer så nu.

Tak for de mange PM'er der er indløbet. En enkelt endda med ros og tak til Walnut og Schönauer[Wink] I har åbnet mine øjne.

Min sidste handling som moderator vil være at låse denne tråd inden jeg beder KIMA og at fratage mig mine beføjelser.

Nyd udsigten [Wink]

mvh M@X 2.0
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)