Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fotolegimitation ved køb af ammu
#1
Husk kørekortet

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#2
Tja...Det er sådan set rimelig nok, når nu der ikke er foto på våbentilladelserne (Hvilket der godt kunne være, da de sådan set er personlige).

Mit kørekort ligner mig ikke helt længere... så det bliver da sjovt at se hvordan det går, næste gang jeg skal købe ammo...
Det kunne da være en interessant løsning, hvis våbentilladelser fremover havde foto på og var f.eks. i dankortformat - eller også havde en pinkode... :-)

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#3
Det er ikke kun til våben på tilladelse - der hænger opslag på flugtskydningsbanerne også.
mvh
Svar
#4
Nå ja... men det er jo allerede et krav at kunne fremvise fotolegitimation sammen med jagttegn og våbentilladelser, når du går på jagt, så det gør vel ikke den store forskel, om man også skal det, når man går på skydebanen?

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by ran

Nå ja... men det er jo allerede et krav at kunne fremvise fotolegitimation sammen med jagttegn og våbentilladelser, når du går på jagt, så det gør vel ikke den store forskel, om man også skal det, når man går på skydebanen?

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)



Medmindre man ikke har en fotolegimitation [:o)]

Men også helt ok for mit vedkommede...

Hilsen
Kenneth

-------------------------------------------
CTRL-Z virker desværre ikke i det virkelige liv
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#6
Kenneth: Den forstår jeg ikke - det har alle da (Pas).
Stort knald = stort smil :-D
Svar
#7
Jeg er ret sikker på du skal medbringe fotolegitimation på jagt.
Ellers man jo låne sit jagttegn og våbentilladelser ud til andre...

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#8
Alle har da ikke et pas - i en årrække havde jeg da ikke.

Man man kan i nødstilfælde da købe en fotolegimitation i banken - det koster ca. 150,- tror jeg nok...

Tvivler dog på at man kan kræve at folk anskaffer sig et sådant for at kunne gå på jagt

Hilsen
Kenneth

-------------------------------------------
CTRL-Z virker desværre ikke i det virkelige liv
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#9
Nemt nok - man får bare lavet et gratis våbenpas hos politiet. Det har foto og plads indtil 14 jagtvåben.. [Wink]
HePe
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by HePe

Nemt nok - man får bare lavet et gratis våbenpas hos politiet. Det har foto og plads indtil 14 jagtvåben.. [Wink]



HePe, du er genial [8D], ny ved jeg hvad jeg skal gøre, hvis jeg, gud (Diana?) forbyde det, mister mit kørekort [Wink][Big Grin]

/Stanton

Der er intet der slår "svineheld" ....... !!
/Stanton
Svar
#11
Men skal man ikke have foto id med for at få lavet våbenpas ;-)
Stort knald = stort smil :-D
Svar
#12
Citat:quote:

Originally posted by chrstn_olsen

Men skal man ikke have foto id med for at få lavet våbenpas ;-)


Måske ikke - men der er billede i våbenpas !
mvh
Svar
#13
Selvfølgelig... våbenpasset... Det er jo noget vi alligevel har liggende i skabet og ikke bruger til noget andet end en gang om året......

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)