Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
IMR
#1
New IMR 8208 XBR — Unbeatable Consistency. Extreme Accuracy.
No target is too small for new 8208 XBR from IMR®. Based on an old favorite among shooters who are sticklers for accuracy, 8208 XBR uses new technology to deliver virtually no change in velocity in modest or extreme temperature changes.

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#2
4007SSC

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#3
Enduron Propellant
IMR Powders
IMR 4166 is the first in the series of Enduron propellants. It features a burn speed for cartridges like the .308 Win/7.62mm NATO, .22-250 Remington, .257 Roberts and dozens more. IMR 4451 is a match-grade propellant for use in the .30-06, .270 Winchester and .300 Winchester Short Magnum, and ideally suited for many mid-range burn speed cartridges. IMR 7977 is the slowest burn rate Enduron Technology powder. This magnum cartridge propellant works well in cartridges such as .300 Winchester Magnum, 7mm Remington Magnum and .338 Lapua.

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)