Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Godt besøgt messe
#1
Pænt besøgstal

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#2
Jo, men hvorfor blive ved med at kalde det " Jagt og Fiskerimesse ", når fiskeriet totalt glimrede ved deres fravær ???
Bevares, der var da DM i fluebinding og du kunne dyppe en fluestang i et vandhul, men hvor standene med alt det sidste nye grej??
Selv Normark, som jo ellers sælger en masse fiskegrej,havde valgt kun at fremvise jagtgrej??

Så kald den dog en Jagtmesse, så behøver man ikke at køre forgæves.
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by kimh

Jo, men hvorfor blive ved med at kalde det " Jagt og Fiskerimesse ", når fiskeriet totalt glimrede ved deres fravær ???
Bevares, der var da DM i fluebinding og du kunne dyppe en fluestang i et vandhul, men hvor standene med alt det sidste nye grej??
Selv Normark, som jo ellers sælger en masse fiskegrej,havde valgt kun at fremvise jagtgrej??

Så kald den dog en Jagtmesse, så behøver man ikke at køre forgæves.



nu er jeg mest jæger og meget lidt lyst fisker men havde jeg taget til jagt og fiske messe og der kun var fiske grej så var jeg sgu godt nok også blevet skuffet [V]

så syntes da ikke det var en dårlig ide at kalde det for det det åbenbart er en jagt messe .

Michael

skovarbejder af guds nåde
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by kimh

Jo, men hvorfor blive ved med at kalde det " Jagt og Fiskerimesse ", når fiskeriet totalt glimrede ved deres fravær ???
Bevares, der var da DM i fluebinding og du kunne dyppe en fluestang i et vandhul, men hvor standene med alt det sidste nye grej??
Selv Normark, som jo ellers sælger en masse fiskegrej,havde valgt kun at fremvise jagtgrej??

Så kald den dog en Jagtmesse, så behøver man ikke at køre forgæves.



Har du overvejet at sende en mail til Normark og give din mening til kende der[Wink]

Det hjælper nok mere, end at klage her[B)]

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#5
Det er såmænd ikke en klage, men hvorfor kalde det en jagt OG fiskerimesse, når det kun er jagt det drejer sig om.
Jeg er også jæger, og elsker at gå og kikke på nyt grej, men prøv at vende den om:
Kom du til en messe hvor der var blevet reklameret med jagtudstyr, og der kun var fiskestænger,blink og diverse, ville du så ikke også blive skuffet??

Troede forøvrigt at det var tilladt at komme med sin mening her, men det er måske ikke tilfældet?[:o)]
Svar
#6
Hej Kimh

Jeg går udfra at du også giver din mening tilkende overfor arrangøren, ellers kan de jo ikke vide om der er noget der kan gøres bedre.

Nu hører jeg til dem der bare syntes at fiskegrejet var en forhindring på vejen til mekka[Wink] og der var alt for lidt af det man kan bruge på jagt[xx(]

Og selvfølgelig kan man skrive sin mening herinde, men det var denne der fik mig til at reagere.[:I]

quote:

Så kald den dog en Jagtmesse, så behøver man ikke at køre forgæves.

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#7
Som jæger/skyde interesseret kan jeg sagtens følge og læse hvad Kimh skriver.Min interesse for fisk begrænser sig til Put and take med sønnen og fiskefilet med fritter.

Hvis jeg kom på en Jagt og Fiskeri messe og ikke fandt andet end fiskegrej og en enkelt, der havde et luftgevær ville jeg spekulere i om dagen,kilometerne og evt. brobillet var givet fornuftigt ud.

Så jeg synes man skal skifte navn, det har altid været god skik at kalde tingene det de er.

At det der ud over ville være venligt at give Normark et kald er en anden sag.

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#8
Det er da dejligt at der er en der kan se fra min side, hehe [8D]
Svar
#9
er der nogen der kender disse herre [Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]
[Image: 10042010802.jpg]
[Image: 10042010801.jpg]

[Image: Unavngivet1.jpg]

[Image: dralflogomnavn.jpg]
hmm, skal der være klumper i en prut????



livet er ikke så slemt endda, hvis man overvejer hvad alternativet er

SÅ SMIL DOG!!  Tongue

Nu med et par glasøjne.  Cool
Svar
#10
Hva´satan Mik....

Det er jo industrispionage....

Må hellere bede min bodyguard tage affære[Big Grin][Big Grin]

PS: Tak til de besøgende formænd. Der var godt nok tryk på alle tre dage[Wink]

/GT

www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#11
Hold da kæffert nogen fine billeder...[Big Grin]

Mvh Anders

Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Svar
#12
@ GT: han kan bare komme, jeg har kaffe på kanden.[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

2 300win: det er jo osse mig der har taget dem, ikke. [Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

[Image: Unavngivet1.jpg]

[Image: dralflogomnavn.jpg]
hmm, skal der være klumper i en prut????



livet er ikke så slemt endda, hvis man overvejer hvad alternativet er

SÅ SMIL DOG!!  Tongue

Nu med et par glasøjne.  Cool
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)