Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dyrlægegebyr for ormekur og stempel til SE?
#1
Jeg har fået hund igen og den er på "svenske plader".

Det vil sige at hunden kun skal have en ormekur og et stempel i passet, når vi skal på weekend i det svenske.

Da jeg fik gjort det sidst, var det i forbindelse med den årlige vaccination, så det var ikke så dyrt.

Men dyrlægen vi var hos, skulle have ½ konsultationsgebyr for at stemple hvis det kun var det der skulle ordnes.

Men hvad plejer I at give/tage for det [?] (For her er jo også dyredoktorer her på sitet).

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with customised rifles ...
K&B Claxel Wink




Svar
#2
Ville gerne hjælpe, men det er længe siden jeg var i smådyrspraksis i Danmark, så jeg aner ikke hvad den slags koster nu om dage.

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#3
hej.

min dyrlæge gør det gratis da jeg er en god kunde i hans butik.
og det er der mange dyrlæger der har som praksis.

ps det er ik i passet du skal have stempel det er gælder kun 10 dage[Sad]
men få lavet en særskilt blanket som gælder 4 uger[Smile]

vh

pc
Svar
#4
Hos os koster det også ½ konsultationsgebyr + prisen på ormekuren (hvis hundeejeren ikke selv har den med, den er billigere i Sverige). Det kan virke som mange penge for et stempel og en underskrift, men vi bruger faktisk en del tid på det. Det er rigtigt at man kan få en 4-ugers attest, men det er der jo ingen grund til, hvis man kun skal derover én gang indenfor en måned.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#5
Jeg plejer at gi´ 180.- for et 4 vekars intyg.

Hilsen BB.

Hellere et skud for lidt, end et skud for meget...
Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...om nødvendigt
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)