Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Net skæringer
#1
Hey,

Er der mon nogen der har erfaringer med at opfriske netskæringer? Min gamle Winchester 101 skal ha den store tur - Er det noget I vil anbefale at gå i gang med selv? Og nu vi er ved det; hvad med lak-fjerner? nogen anbefalinger??
Mvh Finn
Svar
#2
Mht lak, så brug en god lakfjerner som fx Nitromors.. Du ender med at se grønne elefanter hvis du ikke sørger for lidt ventilation [Wink] Man vasker det af med varmt vand. Til netskæringerne kan du bruge en stiv børste til at vaske dem rene med. Er lakken meget tyk kan det være du bliver nødt til at gentage processen.
Opfriskningen er ikke svær - giv dig god tid, hav godt lys og køb dig sådan en pandelup-ting så du kan se hvad du laver [Smile]

Mvh Zeb
Svar
#3
Hej Zeb,

Ja det lyder som den opskrift jeg havde tænkt mig at bruge; har netop lagt bestilling ind på et skære-sæt fra Midway, og har brugt lidt tid i "selskab" med den gode Larry Potterfield og andre på Youtube for at aflure kunsten.. Nå, jeg er snedker af profession så jeg er ikke så bange for at gå i krig med skæftet - Det blir straks mere spænderne om jeg kan lave en ordentlig koldbrunering :-)

Mvh Finn
Mvh Finn
Svar
#4
Øhh - bestilt fra Midway ?
Hvordan og hvor har du gjort det?
Midway DK er lukket godt og grundigt og mener ikke andre landes Midway vil sende til DK - eller er jeg helt forkert på den?

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#5
Hey CP,

Nej du er helt rigtig på den - min virksomheden jeg arbejder for, har et par fabrikker i usa, så jeg kan enten selv hente, eller få en kollega til at tage med hjem.. Så jeg har jævnligt bud med fra Cabelas, Bass-pro eller Midway :-) Kan man ikke bestille hos Midway UK?? Det er dog stadig lidt billigere end DK..
Mvh Finn
Svar
#6
Kystfisker kan du ikke lige slå din PM funktion til [Wink]
Svar
#7
Hermed gjort :-)

Mvh Finn
Mvh Finn
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)