Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Schultz & Larsen M97
#21
Citat:quote:

Originally posted by Great Dane

Citat:quote:

Originally posted by ignorant

Prøv evt imorgen mellem 9og 10 at ringe på 75679522, sørg for at have riflen og bundstykket ved hånden når du ringer

jbn



Der er da ingen grund til at ringe til dig på det tidspunkt, du er jo ikke kommet op fra fisekassen endnu [:I]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead



Er du ikke klar over at man godt kan ligge ned og samtidigt tale i telefon[Wink]

jbn
Svar
#22
Jo da min kære JBN, men rent personligt har jeg det akavet med mænd der vil ligge i sengen,mens de taler i telefon med mig...Dette gælder også IRL [:I][xx(][Wink]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar
#23
Hej Ignorant

Kæmper lidt med noget jetlag, så jeg vågnede først ved 12-tiden. Prøvede at ringe til dig der, men du tog den ikke - ellers mange tak for tilbuddet :-)

Tog ud på KSC, hvor der var en instruktør, der var så flink at vise mig, hvad jeg skulle gøre, så problemet er blevet løst. Man kan simpelthen bare dreje låsen viste det sig - så ved jeg det :-)

/Arvidson

Citat:quote:

Originally posted by Great Dane

Citat:quote:

Originally posted by ignorant

Prøv evt imorgen mellem 9og 10 at ringe på 75679522, sørg for at have riflen og bundstykket ved hånden når du ringer

jbn



Der er da ingen grund til at ringe til dig på det tidspunkt, du er jo ikke kommet op fra fisekassen endnu [:I]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead


Svar
#24
Jeg købte min S&L M97 kal. 6,5x55 med Leupold European 30 for et år siden - den er simpelthen den mest fantastiske riffel. Jeg har skudt ca. 200 skud på skydebane og bliver mere og mere fortrolig med den og kan sætte 4 ud af 5 inden for en femkrone på 100 meter.

Jeg har lige fået bogen om Schultz & Larsen i julegave [Smile]

Med venlig hilsen

Niklas
Svar
#25
Jeg liver lige op i denne gamle tråd. Jeg er netop kommet til at lave det nummer i beskriver her, er der en der kan forklare mig hvordan jeg får låsen i igen?
Svar
#26
prøv at se klippet om udskiftning af slagstiften og se om ikke det give så meget mening at du kan samle det.

http://www.schultzlarsen.com/downloads.htm
Svar
#27
Låsen ligner ikke rigtig nogen af dem i videoen. Jeg er ikke meget for at skulle til bruge værktøj for at løse dette problem uden at være sikker på hvad jeg gør.
Svar
#28
Problem løst, låsen kan drejes tilbage med håndkraft og "resettes"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)