Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bukkepral 2010
#1
Hej. Det kan godt være det er for tidligt at starte den her debat, men nu har jeg tænkt på det en del gange.
Jeg vil gerne opfordre jer til at dele jeres historie/historier og billeder med os her inde i denne mappe. Så har vi alle historierne samlet ét sted.

Knæk og bræk d. 16 maj, må Diana være med jer! [Smile]

- Boldsen

*Beretta Silverpigeon.
*Voerre Titan II 6,5x55
Mvh.
Boldsen
Svar
#2
Så vil jeg da være den første til at ligge bukken ind på sitet - Godt nok ikke en død en af slagsen [Smile]

[Image: IMG_0591.jpg]

Ham her lod vi gå sidste år uden at have set skyggen af ham iår. Ej heller en høj 2-årig flot gaffel har vist sig - Faktisk har vi efter at have fredet 4 forskellige bukke sidste sæson ikke set andet end årsbukke de par gange vi har været ude. For vors vedkommende skal der ske noget uventet for at der kommer buk med hjem iår, men det gør der jo heldigvis ofte...

[Image: IMG_0909.jpg]

Rigtig fin buk fra sidste år. De bliver ikke større på vores små arealer.

Vi har i år på 3 områder af ~130 ha set ikke mindre end 11 forskellige bukke alle 1 og 2 års. Afskydningen er desværre for høj rundt omkring.

Knæk og Bræk til jer alle sammen på søndag! Vejret ser ud til at blive rigtig fint [Smile]
Svar
#3
Jeg er også kommet til at lave en aftale d. 16.

[Image: Buk_Eng_10.JPG-for-web-LARGE.jpg]

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#4
Det er nogle gode stærke bukke I har der..
Men, så vil jeg da også dele lidt ud af det jeg har fået her dee seneste par uger med mit vildtkamera. Vel og mærket også bukke, så det går ind under samtalen [Wink]
http://www.youtube.com/watch?v=CzZDi606RjA
http://www.youtube.com/watch?v=MGyeuJlU14A

Plus der er set en mulig bror/far til bukken på den sidste video. En ulige-seksender.

- Boldsen

*Beretta Silverpigeon.
*Voerre Titan II 6,5x55
Mvh.
Boldsen
Svar
#5
Ham fra d. 26. april er godt nok flot.
Optager du altid filmsekvenser? Det har jeg af en eller anden grund aldrig fået prøvet af.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#6
JA han er rigtig flot.. De kan godt lide den tjørnebusk. Efter den er kommet med dens blade er begyndt at skyde har vi set de 3 bukke komme og gå til netop den busk. Nej jeg optager ikke altid filmsekvenser. Men det gør jeg her, dadyrene som regl bare lister forbi, og tror ikke at de 9 billeder, mit Steam Cam Prowl 5MP Ir, kan tage lige efter hinanden fanger dyrene godt nok, så optager en video på 25 sekunder, hvilket har vist sig at være perfekt.
Filmene er lidt slørret, men det er pga. batteriniveauet.

- Boldsen

*Beretta Silverpigeon.
*Voerre Titan II 6,5x55
Mvh.
Boldsen
Svar
#7
Hej alle.

Flotte dyr, fine billeder.[Smile]

Og S.G, ham den fine røde 6'ender, er da bare rigtig flot[:p].

Lad du nu bare ham gå til han blir' retur[:0][:0][^]

Mvh.P
Svar
#8
Jeg fangede ham her iaftes 10 min efter lukketid http://www.youtube.com/watch?v=woaLcpQEEYk

Det ska nok blive godt

Fattigdom - det er en sindstilstand

[center][Image: logo05.jpg][/center]
[center]Fattigdom - det er en sindstilstand
[/center]

[center]
Socialdekrat - Moderne nordisk udtryk for rockerrelateret skattesnyder
[/center]
Svar
#9
Nååå, Tikka4ever.

Han er da ikke ret høj[:0][:0][:p]

Han ser da herlig ud, lad ham hellere gå[^], hvis det ikke er en mulighed, så 100x knæk & bræk[Smile]

Mvh.P
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by Tikka4ever

Jeg fangede ham her iaftes 10 min efter lukketid http://www.youtube.com/watch?v=woaLcpQEEYk

Det ska nok blive godt

Fattigdom - det er en sindstilstand

[center][Image: logo05.jpg][/center]



Ja, han er fandme grim! [Wink][:p][Big Grin]
Fang ham, og slip ham løs på mit stykke her i morgen tidlig... [:p]

- Boldsen

*Beretta Silverpigeon.
*Voerre Titan II 6,5x55
Mvh.
Boldsen
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by Tikka4ever

Jeg fangede ham her iaftes 10 min efter lukketid http://www.youtube.com/watch?v=woaLcpQEEYk

Det ska nok blive godt

Fattigdom - det er en sindstilstand

[center][Image: logo05.jpg][/center]


Hej
Ja ham må du hellere få aflivet,han ser da noget stresset ud det stakkels dyr[Big Grin]men bortset fra det så knæk og bræk til alle.
MVH
LØVIG
Svar
#12
Så er nedtællingen startet. 11 timer til skydetid.
Tøjet er lagt frem, støvlerne inprægneret, kniven slebet og kikkerter pudset.
Nu er der dømt pizza og et par øl, inden dynen skal frekventeres i ordentlig tid. Så må man da kunne sove lidt inden uret ringer... I stedet for at vende og dreje sig af spænding den halve nat,,

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#13
Citat:quote:

Originally posted by Tikka4ever

Jeg fangede ham her iaftes 10 min efter lukketid http://www.youtube.com/watch?v=woaLcpQEEYk

Det ska nok blive godt

Fattigdom - det er en sindstilstand

[center][Image: logo05.jpg][/center]



Er det kun min pc der laver de der tik tik tik lyde i starten der lyder som et paintball gevær eller er du ved at male ham så naboen ved det er din [:p]

Michael

skovarbejder af guds nåde
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar
#14
Knæk og bræk til alle der skal afsted imorgen tidlig[Smile]

Leif
Leif

Mauser 98 8x57 JS
Svar
#15
Ja lige over jeg ser frem til de billeder der bliver lagt ind det kommende stykke tid. Håber selv jeg for muligheden. Har godt set to store seksendere nede i mosen, men tror også de selv kender datoen hehe imorgen så er de forduftet.[Big Grin]

A. Westergaard
A. Westergaard
Svar
#16
knæk og bræk til alle imorgen
må Diana være med jer

[Image: Unavngivet1.jpg]

[Image: dralflogomnavn.jpg]
hmm, skal der være klumper i en prut????



livet er ikke så slemt endda, hvis man overvejer hvad alternativet er

SÅ SMIL DOG!!  Tongue

Nu med et par glasøjne.  Cool
Svar
#17
Hej

Knæk og bræk til alle i morgen. Min arbejdsgiver syntes desværre, at jeg skal være omkring Newfoundland de næste par uger, så jeg må dulme mine abstinenser med beretninger og billeder herinde. Snakkede med en kammerat tidligere, og han brokkede sig over vejrudsigten. Han kunne trods alt godt se, at det er sjovere at være på bukkejagt i regnvejr, end at sidde i St. John’s i regnvejr uden en riffel i hånden.

Må det blive en god sæson for alle.

Mvh.

Christian
Svar
#18
Citat:quote:

Er det kun min pc der laver de der tik tik tik lyde i starten der lyder som et paintball gevær eller er du ved at male ham så naboen ved det er din [:p]

Michael

skovarbejder af guds nåde



Hihihi ja det er fordi jeg har et rigtigt lorte stativ til mit cam i køkkenviduet. Det larmer helt vildt når man panorere sidevers....

Glemte helt at ønske knæk og bræk til alle jer morgenfriske

Fattigdom - det er en sindstilstand

[center][Image: logo05.jpg][/center]
[center]Fattigdom - det er en sindstilstand
[/center]

[center]
Socialdekrat - Moderne nordisk udtryk for rockerrelateret skattesnyder
[/center]
Svar
#19
Samme herfra i USA...et stort KNÆK OG BRÆK til alle jere i morgen,tage masser billeder osse!![:p][:p]
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#20
Hej Formænd.

Så måtte den gamle tyran lade livet.
Den kunne ikke tåle andre dyr på sit revir, selv råerne måtte afsted.
Så to andre seksender hvor af den ene haltede på H,forløb sikkert en tidligere kamp med den gamle. [}Smile]
Den havde ellers en bedre opsats end den gamle, men nu havde jeg sat mig for at skyde denne.
Han har også knækket flere sprosser, den gamle særling. [Big Grin]
(223R Barnes TSX 55gr Flugt afstand 15m )
[IMG][Image: P5160158.JPG]/img]

Var en tur over på Idalund Skydebane til bukketræf, der var ikke set meget til morgen.
[IMG][Image: P5160162.JPG]/img]

Hilsen Steen
Er bare træt af de gratis billedsider.Nu med egen hjemmeside: http://www.bukkedage.dk
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)