Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Øv Øv og atter øv!
#1
Jeg skulle ha' været til Sverige den 15. om aftenen, men blev forhindret.
Jeg ankom den 16. kl ca. 1100 - og se hvad jeg fandt i folden - den var varm endnu men havde meget gas i maven (død 5-6 timer)........
Havde jeg dog bare taget der op den 15., så var det ikke sket (eller jeg kunne ihvertfald ha' fået den fri imedens den var i live). Jeg ved godt at man ikke må skrive "satans" herinde, men jeg gør det nu alligevel [V].
[Image: IM000191.jpg]
Det er en tyrekalv og koen render rundt deroppe endnu og leder. Koen bliver ikke skudt til efteråret, men får lov til at sætte en kalv igen næste år. Ud over moren til denne afdøde tyrekalv, har jeg en ko til med 2 kalve.

Bortset fra det, så fik jeg en spidsbuk
[Image: IM000200.jpg]
Med venlig hilsen


Amatuers practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: dfdr.jpg]
Svar
#2
surt... [Sad]surt... [Sad]

nogen gange, når "instinktet" kalder, skal man lytte... [8D]

[Image: skelet025.gif]

Reloaders have more fun...

Et æble om dagen holder Doktoren væk...
hvis du kan ramme mig!

Dr. Strangelove


Wildcatters does have more fun...

Dr. Strangelove
Svar
#3
Jeg kan s'gu godt forstå, at du kom til at skrive satans... jeg kan et par strofer mere der kunne beskrive synet, men de er værre...[Sad]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret!


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)