Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Justismord eller hvad? se link.
#1
Hvad synes i om dette[xx(].Det er selvfølgelig forkert at opbevare to gevære,når man ikke har jagttegn/våbentilladelse.Men det må være formidlende omstændighed.når han ikke har patroner,og ikke tidliger har været på kant med våbenloven.
Jeg synes at det er skudt' langt over målet.og han er vel ikke lige målgruppen!

http://folketidende.dk/gevaer-udloser-syvdoblet-straf

John moses Browning er gud.
Lolland er ikke' fladt.
John moses Browning er gud.
Lolland er ikke' fladt.
243win er det nye kal.16
Svar
#2
Der kan vel aldrig være tale om justitsmord, der er vel ingen tvivl om at manden er skyldig

LANI

Exclusive confirmed member of "Team Headshot"

DILLIGAF

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....
Mvh.LANI



Svar
#3
synes nu at dommen er alt for hård, hvis der ikke er tale om en kriminel eller voldsmand

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#4
Han er jo indehaver af våben, er han så ikke kriminel[?][Big Grin][:o)][:I]

/GT

www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#5
Dommen er alt alt for hård.

Jeg har lidt svært ved at gennemskue, om det er dommerne i Landsretten, eller det er de politikere der har vedtaget loven som bærer skylden, men den stakkels mand har ikke fortjent den skæbne, det er da helt klart. Han har jo ikke berøvet, skudt eller voldtaget nogen.

Når jeg tænker på, hvad jeg har set gennem årene af US carabiner, revolvere, pistoler og " tyskerrifler" i hænderne på folk som enten havde modtaget isenkrammet pr. luftpost eller tiltusket sig det fra de turister vi havde i landet fra 1940-45, så er det vel sammenlagt 20-30 år i skyggen jeg har stået og set på.

De mennesker havde ikke papir på varerne, og mente, måske med rette, at det ikke er alt der kommer myndighederne ved. Godt de snart er væk allesammen, for tænk hvis sådan en gammel hædersmand skulle i spjældet for at have den holdning [xx(]. Det var nok ikke lige det han troede han kæmpede for i sin tid.

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#6
Ja men nu er der jo en del, der har tiltusket sig forskellige våben, der sidder i skyggen i øjeblikket.

I må forstå, at loven ikke skelner imellem dybt kriminelle og menigmand, med mindre der er indbefattet gentagelses virkning, for et konkret strafbart forhold.

Verden er ikke et retfærdigt sted - stort set ingen får, hvad de har fortjent.

[Smile] AB
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)