Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nyt skæfte fra Roedale Precision
#1
http://www.roedaleprecision.com/epages/i...10.htm#rcs

Fattigdom - det er en sindstilstand

[center][Image: logo05.jpg][/center]
[center]Fattigdom - det er en sindstilstand
[/center]

[center]
Socialdekrat - Moderne nordisk udtryk for rockerrelateret skattesnyder
[/center]
Svar
#2
Det kunne være interessant at se om det passede på AW'erne.....



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#3
Hej T4e.

Det skæfte har været på deres hjemmeside længe nu, men det er stadig ikke tilføjet deres webshop !
Og hvis du skriver og spørger til pris og leveringstider og evt nogle rigtige billeder af skæftet, skal du være forberedt at de under ingen omstændigheder svarer tilbage !!!
Pisse irriterende.
Svar
#4
Har du prøvet at ringe? Der er sku mange bøssemagere der ikke er EDB-nørder og lidt ser en hjemmeside og mails som et nødvendigt onde.

Har prøvet det mange gange i england - til gengæld plejer de at være ok til at svare telefonen.

C
Stort knald = stort smil :-D
Svar
#5
Det er ikke det skæfte der rcs?
http://www.webshop.roedale.de/product_in...lete-.html
Svar
#6
Hej Christian.
Jeg ville så hjertens gerne ringe til ham, men mit tysk stinker virkeligt noget så grusomt=fatter ikke en brik :-(
mit engelsk er straks bedre mht at skrive og læse, jeg forstår også 99,9 procent af hvad de siger, men taler det meget skidt :-(

Så det sætter jo desværre sine begrænsninger for mig
Svar
#7
Jamen Pern så burde du ikke have problemer hos Roedale!

Dels er chefen englænder og dels taler de fleste tyskere
da et halvvejs fornuftigt engelsk [Smile]

Mvh
Sten
Mvh
Sten
Svar
#8
Har nu en anden opfattelse af Pete Lincoln som er englænder samt alle i hans shop, med undtagelse af konen som er tysker!!!
Med hensyn til RCS II skæftet skulle det være klar i denne måned med en leverings tid på omkring 1-2 måneder..

Hilsen Palle, som har handlet med ham, hentet min riffel ved ham og snakket i telefon med ham og skrevet med ham på andet forum.. Men JA, han er svær at få fat i, da han har skide travlt, da jeg var nede ved ham ringede telefonen konstant og han ventede besøg af 3 russere der skulle købe våben af ham, jeg så og pillede ved de våben de skulle have!!! SAVLE,SAVLE De var sgu top dollar, eller top russisk møntfod.. Det var klart at det var gjort noget ud af dem...
Bottom line.. Når en mand får bedre og bedre omdømme, (læs: Får mere at lave) bliver ekspeditions tiden som oftest længere.. Det er stadig hjemme i hans hus det hele forgår..

Klippet fra andet forum.. Pete's egne ord.. Skrevet slutning af Juni

Current wait time for an RCS II is probably going to be 6 weeks. faster if it can be done but we are right in the middle or the holiday period here and some of my main machinists are on vacation. I also need to go back to the UK for a week shortly, so the next couple of weeks will be treading water a bit, but then we are going at it.
We have struggled to keep up with orders on the RCS due to bieng dependant on AI parts like side pannels and buttpads and cheek pieces. Litteraly waiting months on end for supply of parts, then bieng delieverd the wrong parts, only to wait months for replacement has bieng driving me batty and has restricted our ability to get the stocks out to end customers fast.
That is however an issue of the past as we now have our own spacer systems, cheek pieces, and have made a major investment in producing the RCS II side pannels which are to become a reality at last this week. Hence the stock will be available faster, and in grater numbers than before very shortly.

The RCS T3 version does not need bedded, does not use the factory recoil lug and is straight drop in for use with AICS mags, a Long ( 30-06 /300win etc) version will be available within about the next 4 weeks, with a left handed version shortly thereafter.
We will be updating the website with pics of the RCS II shortly, and with some added facts to ensure all questions are answered as far as possible by reading the description.
regards Pete

I rather die standing up, than live my life on the knees
I rather die standing up, than live my life on the knees
Svar
#9
Så er den næsten på trapperne..
[Image: PIC_0425.jpg]

Og nu er der så at Accurracy Int. er ved at vil i ringen da de nu kan se at det måske vil påvirke dem lidt mere end de regnede med!!
Med Pete har spurgt den om de havde problemer med det, det havde de ikke DEN gang..
Men jeg vil næsten tro at Tikka også vil få hendvendelse da den også ligner den nye Tikka sporter!!

I rather die standing up, than live my life on the knees
I rather die standing up, than live my life on the knees
Svar
#10
Nogen der har set det nye irl?

...hvor ingen hegner, kun torne gro!

Fattigdom - det er en sindstilstand

[center][Image: logo05.jpg][/center]
[center]Fattigdom - det er en sindstilstand
[/center]

[center]
Socialdekrat - Moderne nordisk udtryk for rockerrelateret skattesnyder
[/center]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)