Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Indskydning
#1
Jeg har et lille halvstort problem.. Da jeg ikke har nogen riffeljagt, har jeg ikke haft travlt med at indskyde min riffel med jagtammunition i år. Men jeg har pludselig fået en invitation til vildsvinejagt i Sverige fredag til søndag, som jeg selvfølgelig har takket ja til.

Min riffel er skudt ind med Lapua Scenar 10,85 gram, og min jagtammunition er Lapua Mega 12 gram. Så jeg tror at det ville være en rigtig god ide at få skudt noget jagtammunition af inden jeg tager afsted fredag middag.

Mit problem er, at jeg kun har tid i morgen formiddag, så er der nogle der ved, om det kan lade sig at gøre på Selinevej? Jeg bor i Hillerød, men Hanebjerg er først åben fredag kl. 15 hvor jeg er taget afsted, så jeg går ud fra, at Selinevej er eneste mulighed.

[Image: jger.jpg] Man er først en rigtig mand når man er Morfar"
"Den der ler sidst er langsomt opfattende"
Svar
#2
Det lyder da som et træls problem. Du kan altid køre til Sportshuset i Horses, de har en skydebane i kælderen, men det er nok lidt langt at køre.

- Boldsen

*Beretta Silverpigeon.
*Voerre Titan II 6,5x55
Mvh.
Boldsen
Svar
#3
Ja det er vist lige i overkanten Boldsen :o)

Problemet er løst, jeg har fået lov til at skyde ind ovre hos min nabo i morgen.

Kommer så lige i tanke om, at man da også kan skyde ind hos Hubertushuset i Ringsted, og vist nok også hos Hunters House på Frederiksberg.

[Image: jger.jpg] Man er først en rigtig mand når man er Morfar"
"Den der ler sidst er langsomt opfattende"
Svar
#4
For h...Vilsgård.

Hanebjerg havde da åbent i dag på elgbanen (på 300 m anlægget), hvor de også har meget fine indskydningsfaciliteter. Hvornår kører du på fredag? Det er tilfældigvis undertegnede der er banekomandør på fredag (da Kristian skal til fødselsdag) og hvis det er et spørgsmål om at starte lidt (og jeg sagde lidt) før kl 15, kan vi nok finde ud af det.

hjemmeladeren
Hjemmeladeren

Det er en sej død at blive trådt ihjel af gæs
Svar
#5
Jamen for hunde da.. Jeg ved jo kun at der er åbent på Hanebjerg når Kristian er der fra kl. 15.00 om fredagen. Jeg har aldrig skudt på andet end 100 meter banen hvor Kristian regerer :o) Tror jeg var derude stort set hver fredag sidste sommer. Min riffelprøve blev bestået samme sted.

Jeg kører hjemmefra kl 11.00 fredag formiddag, så du slipper for at skynde dig til Hanebjerg[Smile]

Jeg overvejer faktisk at smutte til Hubertushuset, så slipper min nabo for ulejligheden, og de andre naboer for støjen. Jeg skal nemlig i forvejen en tur til Kalundborg i morgen, så det er ikke nogen voldsom omvej.

Sig mig Hr. Hjemmelader.. Er det dig der normalt tager over, når Kristian er fraværrende? Så tror jeg at jeg ved hvem du er. Slank herre med fuldskæg, og vistnok briller.

[Image: jger.jpg] Man er først en rigtig mand når man er Morfar"
"Den der ler sidst er langsomt opfattende"
Svar
#6
Næ! det er ikke mig der normalt tager over, men jeg kommer der ofte også i skytteforenings regi. Jeg ved godt hvem du mener, men jeg har nu ikke haft fuldskæg siden jeg boede i Grønland for snart 20 år siden..

Knæk og bræk i weekenden.

mvh
hjemmeladeren.
Hjemmeladeren

Det er en sej død at blive trådt ihjel af gæs
Svar
#7
Tak skal du have, det bliver spændende!

[Image: jger.jpg] Man er først en rigtig mand når man er Morfar"
"Den der ler sidst er langsomt opfattende"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)