Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Er der virkelig nogle jægere det er så dumme..
#1
Efter at have læst artiklen http://nyhederne.tv2.dk/article/30812228/?forside bliver jeg nu irreteret over at jægere, som jo forvejen er rigeligt forfulgt, efterlader dyr som de ikke lige gider fjerne rigtigt...
Tag dog for 100 lige at søg for at døde dyr ikke ligger og flyder.... [Sad!]

________________________________________________________________________________________________
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#2
Nu er der jo ingen der siger, at den/de pågældende er jægere [B)]

Det håber jeg da ikke, at vedkommende er [}Smile] så er den da helt gal med opdragelsen.

At det så alligevel skader alle jægere, er så noget helt andet [V]

Jeg vælger at tro, at det er ukyndige, der har forsøgt sig med trafikdræbt dyr, eller måske krybskytter - der ikke er jægere.

Indtil andet er bevist [?]

Mvh. AB

Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Svar
#3
Nu er ordet jæger så heldigvis ikke nævnt i forbindelse med fundet. Det er selvfølgelig en vis sandsynlighed for, at en historie som denne kan blive tørret af på den danske jægerstand. I min verden kan dette ikke være lavet af en jæger. Der må være særlige omstændigheder bag denne historie i stil med det AB antyder. Finder man skudhuller i de fundne dyr, er der en eller flere, der har slået dyrene ihjel. Men jægere er de ikke.
Walnut
Svar
#4
Nej det er jo selvfølgelig lidt stort at ophøje folk der har gjort sådan noget til jægere, men det er jo nærliggende at tro at det kunne være nogen besiddere af jagttegn men mangel på hjernekapacitet ;0)
Men sammenfaldet med bukkejaget er jo næsten lige til højrebenet..
Derfor er jeg selfølgelig enig i at uden beviser er det nemt at peje fingre...

________________________________________________________________________________________________
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#5
Det er ikke unormalt at finde affald i de danske skove som er blevet henkastet... Noget man tilfældigt havde med som et gammelt køleskab eller et par sorte sække med slagter affald[Sad!] Det fryder skovens folk særdeles når ejer af affald har smidt personligt adressede breve ud sammen det affald han har efter ladt i skoven[^]

Det er noget værre svineri at smide affald! Vi har et ganske glimrende system med genbrugspladser! Brug det!

Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?
Mvh
Christensen
Svar
#6
Men der må man vel ikke skille sig af med "husholdningsaffald"???
Jeg har da i hvertilfald ikke set nogle containere på KARA roskilde hvor jeg kan droppe resterne af et dyr i (uden at gemme det bag noget andet;0)

________________________________________________________________________________________________
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#7
Du kan købe ekstra affalds sække for 20 kr stk som renovations arbejderne så tager med når han alligevel henter dit husholdningsaffald.

Mener de har en container til husholdings affald på den lokale i vestjylland.

Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?
Mvh
Christensen
Svar
#8
At smide affald i naturen er noget forfærdeligt svineri ingen tvivl om det. Om det er jægere eller ikke jægere er totalt underordnet.

Desværre er der en tendens til at der bliver smidt mere og mere affald i naturen, hvilket er sørgelig. Desværre forholder det også sådan at man på de forskellige genbrugs-pladser skal betale for at komme af med (også) dyre/slagte affald. Dette er på ingen måde en undskyldning for at smide det ude i naturen. Der er så desværre nogle der springer over hvor gærdet er lavest/billigst.

Mvh. Nemo
  3 Skuds-regel, det er spild af 2 patroner.

Mvh. Nemo
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)