Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gniben 28. august
#1
Kære Dralfer

Nu nærmer kvalifikationsskydningerne sig, og derfor kunne det være sjovt at finde ud af, hvor mange Dralfer, der dukker op på Gniben på søndag d. 28. august til DJs terrænskydning på Djævleøen?
[8D]

Og hvor mange regner med at dyste i Ulfborg sidste weekend i september?
Det kunne måske gå hen og blive et lille eksklusivt Dralf-træf? [^]

Mange hilsener

Fruen

[Image: 32.jpg]
Spænd lige emhætten ...
Mange hilsener

Fruen


Spænd lige emhætten ...
Svar
#2
Hmmmmm - ikke én eneste sjællandsk Dralf, som har tænkt sig at møde op på Gniben? [?]

Og ikke én eneste fra det øvrige ganske danske land, som gerne vil med til Ulfborg sidste weekend i september, hvis ellers kvalifikationsskydningen tillader det? [?]

Zuk, ja så må man jo konkludere, at vi bliver et lille sluttet selskab. [B)]

Mange hilsener

Fruen

[Image: 32.jpg]
Spænd lige emhætten ...
Mange hilsener

Fruen


Spænd lige emhætten ...
Svar
#3
Jo Jo Frue

Hvis ellers jeg kan styre mine nerver og Kongsbergen så regner jeg bestemt med at skulle deltage i Ulfborg[Smile]Men vi får at se om jeg klarer udtagelsen på fyn her den 3. Sep. Er der et point krav eller er det et vist antal skytter der går videre efter hver udtagelsesskydning, ved du det?

Mvh. Jakob

Så længe der er bly i luften er der håb!
Mvh. Jakob

Svar
#4
Hej Frue...

Du kunne da starte med at fortælle lidt om hvad det drejer sig om???

Jeg er meget nysgerrig - så bare spyt ud!!!![Big Grin]

Rex93[8D]
Jagt, gamle våben
Svar
#5
Vi har faktiskt tidligere aftalt at lægge oplysninger om kommende skydninger under "praktiske oplysninger" da det kan være svært at finde ud af hvor og hvornår der er relevante skydninger rundt om i kongeriget. Så jeg vil gerne igen opfordre jer til af skrive et indlæg om de skydninger i kende til, der er tilgængelige for forummets medlemmer, husk at lægge det under "Praktiske oplysninger" så bliver GD [Big Grin] så glad.

Claus the Dane

[Image: ClaustheDane.jpg]
Svar
#6
ja frue jeg skal alså skyde jagtfeltskydning i ulfborg
den 27/8 2005 (region 4)
så jeg kommer ikke til djævleøen den 28/8
så får vi se om jeg skal med den 24-25/9

Hilsen Hatting

Be aware of the man with only "one" riffel
man er vel jysk
Mvh. Hatting
Custom Metalsmith
http://www.gunsmith.dk 
http://www.dkbullets.dk
Svar
#7
Citat:quote:

Hej Frue...

Du kunne da starte med at fortælle lidt om hvad det drejer sig om???
Jeg er meget nysgerrig - så bare spyt ud!!!!
Rex93


Hej Rex93

Prøv at se
http://webshare.schultz.dk/jaegerforbund.../web1.html
side 176.

Men det er med tilmelding i forvejen, det stod i sidste nr. af JÆGER. Ved ikke om det er for sent nu.

Mange hilsener

Fruen

[Image: 32.jpg]
Spænd lige emhætten ...
Mange hilsener

Fruen


Spænd lige emhætten ...
Svar
#8
Hej fruen.
vi skal til fyns-land d. 3.9. for at se om vi kan kvalle os ind.
Så vi ses i Ulfborg.
Og en lille rettelse, det var i jæger nr.6-7 der stod oplysninger om skydningen, I tillæget/bagposten.
Men ellers ja inde på deres side som du har link til, står alt udførligt beskrevet.
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by hatting

ja frue jeg skal alså skyde jagtfeltskydning i ulfborg
den 27/8 2005 (region 4)
så jeg kommer ikke til djævleøen den 28/8
så får vi se om jeg skal med den 24-25/9

Hilsen Hatting

Be aware of the man with only "one" riffel
man er vel jysk



Øhh - hatting - det er da vist ikke før den 28. der er skydning i Ulfborg ?????
Men det er selvfølgelig rart at være i god tid [Big Grin][Big Grin]
Mvh

Speedy
speedy@dralf.dk
Selv når alle eksperter er enige, kan det tænkes, at de tager fejl!!
Svar
#10
hej speedy
i de dokumenter som jeg har står der altså 27/8 2005

Hilsen Hatting

Be aware of the man with only "one" riffel
man er vel jysk
Mvh. Hatting
Custom Metalsmith
http://www.gunsmith.dk 
http://www.dkbullets.dk
Svar
#11
Hej igen hatting.
Jeg har lige tjekket - i tillæget til Jæger nr. 6/7 står der på side 11 under region 3,4 og 5 - 28. august kl. 8.00.

Så det.....................
Men følg hellere op på sagen - eller medbring et telt[Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Mvh

Speedy
speedy@dralf.dk
Selv når alle eksperter er enige, kan det tænkes, at de tager fejl!!
Svar
#12
Så er "Kvalen" på Gniben overstået og Fruens nye kikkert har stået sin prøve. Og det til fuld tilfredshed, [Big Grin] men det kan hun selv berette videre om.

Endvidere fik vi hilst på, -skal vi kalde ham Fuldautomat, nemlig Halvautomats bror [Big Grin]

Meget sympatisk og velskydende mand.

Måske et kommende medlem[?] [8D]

Vi havde en strid vind, der fik de fleste på noget af en prøve, men det er jo ens for alle. alt i alt en god dag, så vi ses i Ulfborg[:p]

K&B Clax [Wink]

[Image: Gunorexi.jpg]
Er mere til Guns end roses ...
K&B Claxel Wink




Svar
#13
Klub Klam, som er en lille klub hvor flere DRALF medlemmer indgår i, var til kvalskydning i Ulfborg idag.
Det var med lidt blandet succes, men da vi skal vejes sammen med resten af Sønderjyderne der skyder på Hindsholm næste weekend, kender vi ikke resultatet.[?]



--
mvh M@X.
DRALF champion.
Before using gun - read warnings in
instruction manual available free from
"Sturm, Ruger & Co. Inc. Southport, Conn. USA"
[IMG] http://photobucket.com/albums/v487/416ta..._Pokal.jpg [/IMG][Image: Afslret.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#14
@Claxel

Tillykke med resultatet[Big Grin] skidt at du slog brormand... men han kan leve med det... men siger dog bare vent til næste gang.... [Big Grin][Big Grin]
(den nye BSA-kikkert fra Rex funker tilsyneladende fint) [Big Grin] -

Jeg bliver nødt til at finde tiden til næste år, og gøre noget ved den skydning - der er en verden til forskel på mine færdigheder og lille bror - så det må jeg gøre noget ved [8D]

Citat:quote:

Originally posted by Claxel

Så er "Kvalen" på Gniben overstået og Fruens nye kikkert har stået sin prøve. Og det til fuld tilfredshed, [Big Grin] men det kan hun selv berette videre om.

Endvidere fik vi hilst på, -skal vi kalde ham Fuldautomat, nemlig Halvautomats bror [Big Grin]

Meget sympatisk og velskydende mand.

Måske et kommende medlem[?] [8D]

Vi havde en strid vind, der fik de fleste på noget af en prøve, men det er jo ens for alle. alt i alt en god dag, så vi ses i Ulfborg[:p]

K&B Clax [Wink]

[Image: Gunorexi.jpg]
Er mere til Guns end roses ...



[Image: skydforsaan.jpg]

[Image: kongsberg393-t.jpg]
Svar
#15
Uha den kronhjort der stod på 320 meters afstand (siddende/knælende uden skydestok) Var ikke nem.. Men jeg havde ellers en god skydning så det er sgu ærgeligt man havde fået at vide at jeg ikke kunne skyde udtagelse, specielt når man så bagefter snakker med andre som godt kunne tage deres resultater med hjem til egen region. Nå det er der jo nok ikke noget at gøre ved andet end ad skyde lige så godt på lørdag.[Smile]

Mvh. Jakob

Så længe der er bly i luften er der håb!
Mvh. Jakob

Svar
#16
Citat:quote:

Originally posted by Sako

Uha den kronhjort der stod på 320 meters afstand (siddende/knælende uden skydestok) Var ikke nem.. Men jeg havde ellers en god skydning så det er sgu ærgeligt man havde fået at vide at jeg ikke kunne skyde udtagelse, specielt når man så bagefter snakker med andre som godt kunne tage deres resultater med hjem til egen region. Nå det er der jo nok ikke noget at gøre ved andet end ad skyde lige så godt på lørdag.[Smile]

Mvh. Jakob

Så længe der er bly i luften er der håb!



Hej Sako

Skiverne skal placeres inden for 300 m, så der er belæg for en klage. [Smile]
Se http://webshare.schultz.dk/jaegerforbund...net150.pdf

Vi på Djævleøen havde ikke mulighed for at skyde på længere hold end 160 m, tilgengæld blæste det 1½ pelikan. Håber vi mødes i Ulfborg, jeg skal over og forsvare titlen [Smile]

Mange hilsener

Fruen

[Image: 32.jpg]
Spænd lige emhætten ...
Mange hilsener

Fruen


Spænd lige emhætten ...
Svar
#17
Jeg kan bekræfte et hjorten stod på 320 meter.

Hurtig skydningen faldt bort, da grisebanen var gået i stykker.
Vi skød kun 30 skud og jeg er spændt på hvordan Jægerforbundet kan sætte os ind i ranglisten sammen med dem der først skal skyde på søndag på Hindsholm.
Det må være svært at konkurere om kvalifikation når man skyder 2 forskellige steder og tilsyneladende på forskellige skiver.
Der er jo kun et vist antal pladser til hver region, men vi får se om vi har points nok.

--
mvh M@X.
DRALF champion.
Before using gun - read warnings in
instruction manual available free from
"Sturm, Ruger & Co. Inc. Southport, Conn. USA"
[IMG] http://photobucket.com/albums/v487/416ta..._Pokal.jpg [/IMG][Image: Afslret.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#18
Citat:quote:

Originally posted by M@X


Der er jo kun et vist antal pladser til hver region, men vi får se om vi har points nok.

--
[size=1][green]mvh M@X.
DRALF champion.



Hvordan var I/du placeret?

Mange hilsener

Fruen

[Image: 32.jpg]
Spænd lige emhætten ...
Mange hilsener

Fruen


Spænd lige emhætten ...
Svar
#19
Bare et spørgsmål er havautomat´s hel bror eller halvbror som kaldes helautomat[Big Grin][Big Grin] og hvad kaldes kans fætter[:o)][?]

The Shootist
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#20
Hej,
nu kan det da godt være man spørger lidt dumt, men hvordan fungerer den der udtagelses procedure egenlig?
Skal man tilmelde sig specifikt til det enkelte stævne og bede om at skyde udtagelse eller hvordan fungerer det???

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
PS: If they aint´crawling they are dead....
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)