Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vaccumpakker søges...
#1
Er der nogen der ved hvor man for rimelige midler kan få en "hjemme-vaccumpakker" op under neglene..
Det irreterer mig hvergang jeg pakker f.eks. råvildt i alm. fryseposer at poserne næsten altid lige går lidt i stykker (pga. skarpe bensplinter f.eks)..
Jeg har set der findes nogle vaccumpakkere til "husholdningsbrug" hvor man køber endeløse poser og plastikken her er noget kraftigere.. Nu hvor jeg har bestemt mig at gøre noget ved det kan jeg bare ikke huske hvor det var jeg så dem (mener der har været nogle annoncer i jæger)..

Desuden er der jo den åbenlise fordel at det kan holde sig lidt længere på frys (ifg. de kloge)...

________________________________________________________________________________________________
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#2
Hej [Smile]

Jeg har sådan en her, den er billig og virker fint :o)

http://www.grillbutikken.dk/product.php?id_product=20

Vh
Morten

thirty-ought-six, Concrete killer for life
Vh
Morten

Jeg lider ikke af sindssyge... Jeg nyder det faktisk.
Svar
#3
Kig syd for grænsen. Tyskerne gør meget i at vakum-pakke ting og har et stort udvalg i grej til det. Ofte til bedre priser end i dk. Her er en side, men brug goggle til at finde flere...

http://www.vakuumbeutel.eu/epages/62421841.sf

MvH
Morten
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#4
Se også her: http://www.jaeger-versand.de/ - her er mange gode ting til jægerkøkkenet.

MvH
Morten
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#5
Så var der lige en dansk side mere:

http://www.østjyskvildt.dk/produkter.aspx

Kan ikke få linket til at virke - kun del af adresse lader sig kopiere - men der er vacuum pakker til 999,- bla.a.

TSX - formerly known as JSS
mvh
Svar
#6
Super... Det var østjysk jeg ikke kunne huske...

Er der nogen der har nogen erfaring med nogen af deres pordukter???

________________________________________________________________________________________________
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#7
Nej - men har netop sat mig til skærmen for at bestille - efter at have overbevist min hustru om vi ikke kan undvære sådan en i husholdningen. (det var et konteringsspørgsmål - husholdningskassen var åben [Big Grin])

Den må også kunne bruges til ammunition [Big Grin][Big Grin]

TSX - formerly known as JSS
mvh
Svar
#8
Jeg sendte mail til dem i går, for at finde ud af hvilken de ville anbefale mig. De har jo 3 modeller der prismæssigt ikke ligger så langt fra hinanden. Men der er ikke kommet svar endnu..

________________________________________________________________________________________________
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by farT4

Jeg sendte mail til dem i går, for at finde ud af hvilken de ville anbefale mig. De har jo 3 modeller der prismæssigt ikke ligger så langt fra hinanden. Men der er ikke kommet svar endnu..

________________________________________________________________________________________________
A house without a rifle is just a house..



Jeg har bestilt mellemstørelsen til 999,-; melder mig igen når den er i huset - og afprøvet [Wink]

TSX - formerly known as JSS
mvh
Svar
#10
Det er bare super.. Tak..

________________________________________________________________________________________________
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#11
Så er apparatet landet - og det virker.

Dog er det ikke verdens hurtigste apparat hvis der skal flere emner igennem efter hinanden; den har brug for at køle godt et minut for at få tilstrækkelig meget varme væk fra varmelementet der forsegler posen. Hvis det er for varmt bliver den næste pose varm, plastikken for blød og der opnås ringe eller for lidt vacuum.

Virker fint når man ønsker at forsegle andre typer plastposer end det der medfølger. Men man får ikke fornøjelse af vacuumfunktionen med mindre man bruger riflede poser, der tillader luften bliver suget ud.

Har allerede vacuumpakket 250 nyrenoverede hylstre i 50 stks pakninger - 1 pakke cigaretter og 4 x 20 stk færdige patroner [Wink]

Den har dog også været i gang med div. pålg - spegepølse m.m.

Når man pakker frisk kød skal man være opmærksom på væde - kødsaft. Det er nok ikke så smart at fylde luftpumpen med kødsaft - men samtidig giver det problemer hvis der væske imellem de 2 plastlag når man forsegler.

Brugsanvisningen anbefaler man forfryser emner der afgiver saft, alternativt pakker ind i papirsserviet. Brugsanvisningen er på engelsk, så mon ikke paper tissue betyder køkkenrulle[Wink]

Når den leveres er der 2 ruller poseplast med. Det rækker ikke længe, så husk at bestille poser/rll. når I bestiller maskinen.

TSX - formerly known as JSS
mvh
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)