Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Farsdag/Grundlovsdag
#1
Hej

I dag er det Grundlovsdag og farsdag,[Wink] det er her at det belønnes at man har husket at fejre morsdag, vallentinsdag, husket at rose hende for hendes store arbejde med børn, hunde, hus og haven.[:I][:I]

Det er også den dag, at kone og børn giver far en gave for det store arbejde han har lagt i ikke at gå i vejen der hjemme.[8D][8D]

Jeg har åbentbart gjort min pligter til punkt og prikke.[Big Grin]

Min gave var en rejse til Namibia i juli.[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Øhh, hvad har I fået.[?][?][Wink]

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#2
Jeg fik (for et stykke tid siden) billetter til AC/DC i Horsens[:p], samt lov til at "varme" op med Rammstein i torsdags[Big Grin]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#3
Så ses vi nok i horsens KIMA, jeg står i midten.[Big Grin]

http://huntersmagazine.jagtguiden.dk/?mo...e&aID=3469

Jeg får den her, men boghandelen kunne ikke levere til selve dagen, tak for linket KIMA
[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Tonny

Så ses vi nok i horsens KIMA, jeg står i midten.[Big Grin]



Jeg er et sted oppe på stolene[^], du ka kende mig på AC/DC T-shirten[Big Grin]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#5
Hej.
Jeg var også til Rammstein i Torsdags,men den rigtige gave er i August,når turen går til Syd Afrika[Big Grin]
MVH
LØVIG
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by Santo

Hej
I dag er det Grundlovsdag og farsdag,[Wink] det er her at det belønnes at man har husket at fejre morsdag, vallentinsdag, husket at rose hende for hendes store arbejde med børn, hunde, hus og haven.[:I][:I]

Det er også den dag, at kone og børn giver far en gave for det store arbejde han har lagt i ikke at gå i vejen der hjemme.[8D][8D]



Hmmmmm... så er der sgu gået et eller andet galt på mit matrikelnummer - jeg har fået lov til at tage på arbejde [xx(]

Nå ja, så har jeg forresten også fået ny jagt :-)

Mvh Takleberry
Svar
#7
[/quote]
Hmmmmm... så er der sgu gået et eller andet galt på mit matrikelnummer - jeg har fået lov til at tage på arbejde [xx(]

Nå ja, så har jeg forresten også fået ny jagt :-)

Mvh Takleberry

[/quote]
Sådan er kvinder og børn jo forskellige[8D]

Heldigvis.[Wink]

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#8
Jeg fik en palle belægnings sten!!!!!!!!!!
Svar
#9
Jeg fik en "morfar".....

________________________________________________________________________________________________
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#10
Jeg blev glemt og det selvom jeg huskede morsdag. Det har måske lidt med at gøre at vi holdt den første børnefødselsdag i dag, og at fruen stod op før f..... fik sko på og bagte 2 slags kager og boller og lavede snobrødsdej... Alt skulle bare klappe. Ufatteligt hvor meget sådan noget kan fylde. Arrangementet gik perfekt, og efterfølgende indså fruen at der næste gang skal bages lidt mindre - nogen som vil have et stykke kage... vi har en del i overskud. Sådan noget er det nemmere at lade hende erfarer i stedet for at forsøge at forklarer det. Nå, men tilbage til gaven, så lader det til at jeg nu kan vælge og så bliver det nok en skjorte i Real Tree til bukkejagten i august og en kedel til at koge kaffe på over bål.
Mvh.

Yeti
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by Tonny

Så ses vi nok i horsens KIMA, jeg står i midten.[Big Grin]



Tja, 30.000 mennesker på arenaen og hvem er den første man møder[?], Tonny[^], nu var ølsalget jo så osse i den ende[:p]
Fed koncert[^][Big Grin], og så behøver jeg ikke spille døv de næste 14 dage[:I]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#12
Jeg fik en dreng som verdens bedste fars dags gave for 7 år siden. Så i går fejrede vi 7 års fødselsdag hele dagen.

Jeg har også fået jagt i Sverige, så den fremtidige indføring i naturens gang og jagtens glæder er sikret.

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#13
Citat:quote:

Originally posted by Kima

Jeg fik (for et stykke tid siden) billetter til AC/DC i Horsens[:p], samt lov til at "varme" op med Rammstein i torsdags[Big Grin]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty



Er det rigtigt, at du sluttede af med Dansktop Festival i Løsning[?][?][?][8D]

Penge er ikke noget værd før de bliver brugt!!
Svar
#14
Som om det skulle være noget. Jeg fik et barnebarn i farsdagsgave sidste år :o)

[Image: jger.jpg] Man er først en rigtig mand når man er Morfar"
"Den der ler sidst er langsomt opfattende"
Svar
#15
5 Liter øl fra min datter[Big Grin] se det er fars pige.

mvh H.C
-------------
Hva Ka,Baikal Ka.
mvh H.C
-------------
Hva Ka,Baikal Ka.
Svar
#16
Ja ja, fik jo også noget i år, altså i farsdagsgave [Smile] 2 cder med Coldplay.

[Image: jger.jpg] Man er først en rigtig mand når man er Morfar"
"Den der ler sidst er langsomt opfattende"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)