Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Warne Maxima
#1
Er der nogen af jer der har erfaring med denne type ringe ?

http://www.midwayusa.com/eproductpage.exe/showproduct?saleitemid=216902

Hvordan er kvaliteten i forhold til Leupold ?
Svar
#2
Hej,
har prøvet den et par enkelte gange og det jeg indtil videre har set er den en rigtig god montage til pengene.

Måske der er andre der har prøvet den og har fundet fejl på den ??

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
PS: If they aint´crawling they are dead....
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#3
Jeg har et par på min BRNO .22 udemærket kvalitet,har ikke haft problemer med dem på noget tidspunkt (ca 7 år)

The Shootist
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#4
Hvordan tror i de vil fungere på en 416 Taylor ?
Svar
#5
Tjah...De fungerer i hvert fald stadigt fint på min og Dr. Mærkelig's gamle .458 win mag - Så den smule kanindræber holder den vel til [Smile] Jeg mener at den kære .375 Sløj netop bruger en Warne på en .416 Rigby, så der er åbentbart flere tilfredse brugere på forummet.

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Great Dane

Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by Great Dane

Tjah...De fungerer i hvert fald stadigt fint på min og Dr. Mærkelig's gamle .458 win mag - Så den smule kanindræber holder den vel til [Smile] Jeg mener at den kære .375 Sløj netop bruger en Warne på en .416 Rigby, så der er åbentbart flere tilfredse brugere på forummet.
Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com



Jamen, det var da godt [Smile]. Nu har der jo ikke ligefrem været kødannelse for at fortælle om erfaringer [Wink].

Jeg har på et andet forum læst om problemer med denne type ringe, revner i ringene, knækkede skruer osv. ved anvendelse i grovere kalibre, så jeg ville lige høre inden jeg skød lidt penge af på stumperne. Ikke at det er en formue, det ville "bare" være et irritationsmoment hvis de ikke kunne klare mosten.
Svar
#7
Hej buskruit
Montagen er mig bekendt stærk
Det burde den i hvertfald være med den vægt og det "robuste" udseende.
For dig vil det sikkert være en fordel med en sådan montage, så kan du da spare en af dine kickstop (de vejer ca det samme[Wink][8D]

jbn
Svar
#8
Tak for tilbagemeldingerne, jeg tror det bliver løb og køb (når jeg så oven i købet kan spare det allerede indkøbte kickstop [Big Grin] til skrædderen)
Svar
#9
Hej "Buskroit"

Jeg kan varmt anbefale Warne Maxima, det er solidt kram.

Eneste problem jeg har haft var at Torx-skruerne var mærkeligt "ustandard" i størrelsen på det ene sæt, men det var ikke noget alvorligt, Torx-nøglen var bare lidt "slasket" i dem.

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#10
Jeg tror du har fat i de nye "Torx plus" skruer der er en forbedret udgave af Torx skruer. De er dybere i indsnævringerne og overfører et højere moment.

--
mvh M@X.
DRALF champion.
Before using gun - read warnings in
instruction manual available free from
"Sturm, Ruger & Co. Inc. Southport, Conn. USA"
[IMG] http://photobucket.com/albums/v487/416ta..._Pokal.jpg [/IMG][Image: Afslret.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#11
Aaarghhh M@X....

Skal jeg så til at købe et sæt nye "Torx+" nøgler og bits...[Big Grin]

udgifter--- udgifter --- udgifter....[Sad!]

Raaaasgu.....

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#12
Ja er det ikke dejligt - mere værktøj - lige noget vi mænd kan li...[^]

--
mvh M@X.
DRALF champion.
Before using gun - read warnings in
instruction manual available free from
"Sturm, Ruger & Co. Inc. Southport, Conn. USA"
[IMG] http://photobucket.com/albums/v487/416ta..._Pokal.jpg [/IMG][Image: Afslret.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#13
hvorfor lige Warne ?? er de billigere end Leupolles QRW ringe.
Jeg har Leupolles QRW ringe på nogle af mine Magnum rifler og de holder fint. de er måske ikke så kønne som QR montagen der er min favorit. Du M@X tror du der er forskel i slidstyrken på QRW og QR ??

Claus the Dane

[Image: ClaustheDane.jpg]
Svar
#14
Citat:quote:

Originally posted by Claus the Dane

hvorfor lige Warne ?? er de billigere end Leupolles QRW ringe.
Jeg har Leupolles QRW ringe på nogle af mine Magnum rifler og de holder fint. de er måske ikke så kønne som QR montagen der er min favorit. Du M@X tror du der er forskel i slidstyrken på QRW og QR ??

Claus the Dane

[Image: ClaustheDane.jpg]



Tja .... godt spørgsmål.

Måske for de ser bundsolide ud og nok også fordi jeg synes de ville se godt ud [8D] på min 416 og Leupolle har jeg allerede på min 358 og det er altid interessant at afprøve ny stumper og ....... find selv på flere [Big Grin].
Svar
#15
Citat:quote:

Originally posted by Claus the Dane

Du M@X tror du der er forskel i slidstyrken på QRW og QR ??

Claus the Dane



Hej Claus.

Jeg har aldrig selv brugt QRW, men umiddelbart kan jeg ikke se problemer med holdbarheden ved normalt brug ved nogen af dem. Vingen på QR har en lille tendens til at "camme over" hvis man spænder den for meget. Leupold selv siger at det er okay at den sidder mellem kl.9 og kl.12
Jeg har brugt Warne ringe i mange år uden nogen problemer overhovedet, men foretrækker idag QR på grund af det enkle design med meget få skruer.[Smile]

--
mvh M@X.
DRALF champion.
Before using gun - read warnings in
instruction manual available free from
"Sturm, Ruger & Co. Inc. Southport, Conn. USA"
[IMG] http://photobucket.com/albums/v487/416ta..._Pokal.jpg [/IMG][Image: Afslret.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)