Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Slut med Dannebrog...
#21
Jeg føler mig som et isbjerg,når voldelige og til tider hånende minoriteter udfordrer den danske kultur!
Jeg bliver rasende og er ved at tippe rundt, når demokratiet, som jeg elsker, fremstår lidt lalleglad og berøringsangst [}Smile].
Walnut
Svar
#22
Vi er vist en del lande der skal have nyt flag hvis der skulle komme en dom på området. Skulle det vanvittige ske, ville der så komme nye sager om muslimske landes flag som bærer den muslimske halvmåne, det israelske som bærer jødestjernen osv... En fis i en hornlygte er lige hvad det er. At en domstol skal spilde tid på den slags, er da til i dag det mest åndsvage jeg nogensinde har hørt.

Men lad os da bare få et flag med vores rigsløver på i stedet :o)

Det her er på forhånd dømt til at være en debat der aldrig dør.. Indlægget starter med et flag, og sagen er startet af en Italiensk mor. Allerede nu er vi ude i en diskussion om burkaer, muhammedtegninger, religions og ytringsfrihed, personlig tro og overbevisning.. Sår´n helt seriøst, så tror jeg næppe der er mange herboende, uanset herkomst, som ønsker Danebrog hen hvor pebret gror..!

Det eneste der kan løse rigtig mange konflikter, kan defineres med et enkelt ord.. Tolerance!!!! Og det gælder alle, uanset hudfarve, tro, politisk observans osv.[8)]

[Image: jger.jpg] Man er først en rigtig mand når man er Morfar"
"Den der ler sidst er langsomt opfattende"
Svar
#23
Er i klar over hvor mange rundkørsler vi skal ha' i Danmark, for har i set hvad vejkrydsene de ligner[?]

Mange vinduer må også udskiftes!

Og sikkert også mange andre ting [:I]

Jo det bliver småt med arbejdsløsheden i lang tid ...

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with customised rifles ...
K&B Claxel Wink




Svar
#24
Det er nok iværksat af regeringen, for at få arbejdsløshedstallet nedbragt Claxel :o)

En oplagt sag for det borende X

[Image: jger.jpg] Man er først en rigtig mand når man er Morfar"
"Den der ler sidst er langsomt opfattende"
Svar
#25
*GGGG* ja ja clax det ville sq ikke være dårligt,

[Image: Unavngivet1.jpg]

[Image: dralflogomnavn.jpg]
hmm, skal der være klumper i en prut????



livet er ikke så slemt endda, hvis man overvejer hvad alternativet er

SÅ SMIL DOG!!  Tongue

Nu med et par glasøjne.  Cool
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)