Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bornholm
#1
Hey Der

Så går turen til klippeøen i morgen aften og rifflen skal med fandt en hvor jeg kun komme på bukkejagt ved dog først sidst på ugen så det skal nok blive sjov har aldrig været på jagt der over før Wink

Og der for er der ikke nogen bornholmer her på siden eller nogen der har været på jagt der over enlig for og høre om hvordan det bornholmske råvild har det ?
Svar
#2
jow da, der er en bornholmer her på siden, vi har farmor, og hun kan fortælle dig hvad du har brug for at vide

[Image: Unavngivet1.jpg]

[Image: dralflogomnavn.jpg]
hmm, skal der være klumper i en prut????



livet er ikke så slemt endda, hvis man overvejer hvad alternativet er

SÅ SMIL DOG!!  Tongue

Nu med et par glasøjne.  Cool
Svar
#3
Hvor på øen skal du på jagt? Og jeg havde da nær spurgt hos hvem? [Wink]
Som de fleste andre steder i landet, er bundvegetationen og markerne også høje her, så råvildtet og især bukkene har lidt lettere ved at gemme sig. Også her er der bukke der stadig ikke har fejet, men jeg ved dog at der indtil nu er blevet nedlagt nogle pæne af slagsen fra start [Smile]
Det råvildt der står i sommerhus-områderne er slet ikke nær så sky, som det der står inde midt-ø`s. Vel egentlig ganske naturligt, for der er i sagens natur ikke så overrendt af turister og andet godtfolk, som i de kystnære områder [Wink]
Vi har en meget afvekslende natur herovre; fra meget kuperede terræner, til forholdsvis flade, men uanset hvor du skal på jagt, vil det være en udfordring og en dejlig natur du skal færdes i [Smile]
Sundhedstilstanden er i betragtning af den hårde vinter, rimeligt god, og de dyr jeg selv ser, virker da sunde og raske, og i fin kondition [Smile]
Hvis du ellers vil vide noget, må du bare spørge. Og så håber jeg du får en god uge herovre, og vil ønske dig Knæk og Bræk [Smile]

Mvh Annelise/Farmor [Smile]

PS. Jeg er nu ikke den eneste Bornholmer herinde [Wink]

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#4
Tak for info.Jeg sidder nu på klippeøen og har fået pakket ud og sidder nu og nyder en god kold øl..
Svar
#5
Jamen velkommen til øen og skål.

Hvis det har din interesse (??!) så er der riffelskydning på Raghammer på torsdag, og mon ikke du kunne få lov at prøve min riffel, hvis abstinenserne har meldt sig....[Big Grin]

Kalle
Svar
#6
Så ses vi igen på torsdag Kalle [8D] Jeg har lige en serie skud der skal affyres i forbindelse med næste omgang trykjagter [Wink]
Og gemalen skal ned og træne med sit nyeste stykke legetøj [Wink][Big Grin]

[Smile] Annelise/Farmor

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#7
Det lyder bare godt det er ikke umulig jeg kun finde på det.hvornår er det og hvor ?
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by Farmor

Så ses vi igen på torsdag Kalle [8D] Jeg har lige en serie skud der skal affyres i forbindelse med næste omgang trykjagter [Wink]
Og gemalen skal ned og træne med sit nyeste stykke legetøj [Wink][Big Grin]

[Smile] Annelise/Farmor



Hva hundan, blev du nu udtrukket igen[Big Grin]?? Heldige asen!!

Glæder mig til at se din manj's nyeste legetøj! Vi ses.

Til dig 308win1:

Det er fra 17-20 og banen ligger på Vestre Sømarksvej, 3720 Aakirkeby. Hvis du taster det i Google Maps finder den banen til dig[Smile]
[Smile]

Vi ses muligvis dernede!!

Kalle
Svar
#9
Takker for det Wink ja måske ses vi
Svar
#10
På en køre tur op til hammershus idag så jeg den første bornholmske buk en fin lille gaffelbuk.så i morgen tidlig går det løs for og finde en 6 ender Wink
Svar
#11
Knæk og bræk, håber du får din seksender[Smile]

Lang lås, og tyk pibe..
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#12
Er du kommet tilbage fra Klippen endnu og hvordan gik det?? [Smile]

Mvh Farmor [Smile]

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#13
Ja jeg er kommen hjem og kom ikke på jagt da jeg ikke hørt noget fra ham før om mandagen selvom jeg ringet nogen gange men han ringet da jeg var kommen hjem om søndaget ;( øv øv men var da velkommen en anden gang men det er jo lidt af en tur for og komme på jagt men nu ser vi kun jo være jeg fandt en billig fly billet der over Wink..Men takker for hjælpen
Svar
#14
Sikke da noget sjusk [V] Det er jeg da ked af at høre, når du var taget så langt i håbet om at få en Bornholmsk buk i jagtjournalen.
Så skulle du alligevel være kommet en tur på riffelbanen, så var du da kommet i godt selskab, om ikke andet [Wink]

Jeg håber da at du har nydt opholdet herovre, trods alt [Smile]

Mvh Annelise/Farmor [Smile]

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#15
Jow tak det var en god uge på klippeøen vil os godt ha kommen på banen og skudt lidt men når jeg nu ikke hørt noget fra ham så syndes jeg ikke der var nogen grund til og køre der ned..Men self.kun jo ha fået et par øl og en god hygge snak Wink.. Men kan være jeg kommer næste år Wink
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)