Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Er det bare mig - eller er JVV et dårligt blad?
#21
Jeg har forresten også haft bøvl med opsigelsen. Jeg fik en kontoopgørelse hvoraf det fremgik, at jeg skyldte for tre blade + et opgørelsesgebyr på 15 kr.[V][Sad!]

Fakta er, at de skylder mig to blade, hvilket de også har accepteret. Gad vide om jeg nu kan opkræve et rettelsesgebyr på 15 kr.?? [Wink]
Mauser M03 - .243 Win., .308 Win., 9,3x62
Tikka 695 Master Pro Continental - 6,5x55
Otterup M70 - 22 lr
Air Arms S510 Xtra FAC - 5,5 mm
Swarovski Z6(i) 2-12x50 BT
Meopta R1r 3-12x56 RD
Hawke Airmax 30 SF 4-16x50
Svar
#22
HAr for længst opsagt mit.
Jeg købte oprindeligt et gaveabonnent på 7 numre - for så ville leveringerne holde op af sig selv, når de syv numre var leveret. Købet skete før ejerskiftet ... og jeg modtog nummer 8 blad (efter ejerskiftet med en regning på et fremtidigt abonnement reklamerede jeg over leverancen. Jeg blev slettet og har ikke hørt mere siden.

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#23
Da jeg opsagde abonnementet kom der prompte en bekræftelse samt opgørelse af kontoen.

I dag har man så sendt et spørgeskema hvor man søger oplysning om hvorfor der er blevet sagt op, og hvad der eventuelt skal til før jeg igen vil abonnere.

Så nu er de ved at vågne op - men for sent [xx(]

TSX - formerly known as JSS
mvh
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)