Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Retriever træningsmakker - Viborg
#1
Da mit træningshold primært bor på djursland/Århus mangler jeg en til at træne med herhjemme i løbet af ugen.

Kunne være fedt at mødes ca. 1 gang i løbet af ugen, hvordan det lige passer.

Vi har masser af varieret terræn her hvor jeg bor og jeg vil også gerne kører efter det.

Vi træner pt. primært ro på post, lydighed i line og lidt dirigering og er lige igang med tramp. Men du kan jo sagtens være kommet meget længere, da jeg blot træner ro, mens din hund arbejder.

Lidt om mig, så er jeg 33 år og har haft hund i 10år og er igang med at starte en ny unghund op. Bor på landet nord for Viborg mellem Rødding og Viborg.

Med venlig hilsen

Rikke Bruun
tlf. 22791228
Svar
#2
Nogle som har erfaringer med at træne i retriever-regi i Viborg???

Mvh

Rikke
Svar
#3
Hej Rikke.

Der sker ikke rigtig noget lige pt. landet over ang. hundetræning. Tag kontakt til din lokale jagtforrening og hør hvornår der starte et hold, eller de ved hvor der begynder noget her i august. Den står jo på SOMMER FERIE for mange

Midtfyns Bøsse & Skæftemager

WWW://GunOlsen.dk

Mvh Skotten

Hunt whit passion not of greediness.


Svar
#4
Tak for tippet, men hjemmesider med steder kan man finde masser af - det er bare ikke altid nemt at gennemskue hvad der gemmer sig bag.

Vil gerne finde noget kvalificeret retriever træning med ikke alt for store hold og hvor vægten af træning ligger på ro og lydighed uden man behøver at "banke" sin hund... (meget groft skåret)

Har fået et par privat beskeder med henvisninger - som jeg er igang med at følge op på. Går pt. et super sted - men 5 kvarters transport hver vej bliver for surt i længden.

Med venlig hilsen

Rikke Bruun
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)