Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mere succesfuldt plageri...
#21
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

I anledning af, at det er mere end et år siden, at jeg sidst plagede mig til en lille ting (en gård i Skåne), voksede en stigende trang til at plage Bestemmeren om et eller andet nyt. Og valget faldt - efter en hel del hemmelig overvejelse - på en labradorhvalp [Big Grin].
Og så igår på jagtmessen på Bosjökloster opstod muligheden. Retrieverklubben havde - naturligvis - et kuld præmiehvalpe udstillet - dejlige hvalpe med super temperament - og plageriet kom som lyn fra en klar himmel [}Smile] "Skat - prøv lige at se den store hanhund der kommer der - ville han ikke være god at have derhjemme??" "Øhhh" Ned med den toårige datter i hundegården, hvor hun blev overfaldet med kærlighed - og det brede smil på hendes ansigt virkede som en betonhammer på bestemmerens jernvilje! Plageriet fortsatte hele vejen hjem og sent i går aftes ringede jeg og bestilte det ny familiemedlem [Big Grin][Big Grin][Big Grin]. Hvalpen er så fin, at han vistnok står højt i arvefølgen i indtil flere europæiske kongehuse, han er sort og robust, selv om han er "formel 1" - spørgsmålet er hvad pokker jeg skal kalde ham (hjælp!). Jeg henter ham tirsdag eller onsdag.

P:S: Bestemmeren har iøvrigt pålagt mig ekstra støvsugerpligt de næste ti-tolv år----nothing comes free...[V]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret!



Mht til den ekstra støvsugerpligt, så er her et lille tip - så du kan få tid til at træne den lille fyr.

http://www.irobot.com/consumer/product_d...?prodid=17

Jeg har selv en som jeg er rigtig glad for. Den kan ikke gøre det helt ud for alm. støvsugning, men den kan nedsætte frekvensen en hel del.

Mikkel
Mvh.

Yeti
Svar
#22
Nu har jeg også tegnet et billede af kræet. Det bringes hermed for at antyde den mere menneskelige side af min komplekse personlighed...[Big Grin]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret!


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)