Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dana Safaris - erfaringer??
#1
hej
Vi (min kone og jeg) påtænker en rejse til næste år- gerne til Namibia.
Jeg har sendt en mail til DANA Safaris for ca 1 måned siden, men ikke fået noget svar.
Er der nogen der ved noget om dette firma - jeg var i kontakt med Michael Rasmussen som ejer firmaet for to år siden og fik et tilbud på en tur, men da valgte vi at rejse til RSA i stedet.

Undrer mig bare over at han ikke svarer...

mvh
Claus
Svar
#2
Fra deres hjemmeside:
Citat:quote:

Vi er meget i bushen så der kan gå lidt tid før vi svare på mail / fax



Prøv igen - eller ring evt. derned

Mvh Takleberry
Svar
#3
hi Takleberry

Jaa, jeg har faktisk prøvet at ringe - fik at vide at "this phone no. is currently inaccesible" ...

Iøvrigt , så er min erfaring at "normale" jagt safaris i Namibia og RAS sjældent varer mere end en uge ad gangen.

har du nogen erfaring med firmaet?
Svar
#4
Overhovedet ikke - forsøgte bare at hjælpe [Wink]
Svar
#5
kender intet til dette firma, men hvis man ikke kan komme i kontakt per mail eller telefon indenfor ca 1 uges tid ville jeg holde mig langt væk.
Svar
#6
Ja det virker lidt useriøst [xx(]

Fra en bekendt har jeg hørt, at Limpopo/Diana har nogle helt vilde tilbud i Namibia i 2010/2011

[Smile] AB

Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Svar
#7
Min mand og jeg har været på jagt hos Michael (DanaSafaris) 3 gange. Alle 3 ture har været fantastiske.
Lejren er primitiv men der er hvad man skal bruge. Der er masser af dyr og mange store trofæer.Michael kan være svær at få fat i.Han har hverken tlf.forbindelse eller internet i lejren og kan derfor kun kontaktes når han er i byen.
Der ligger to beskrivelser af rejser til Michael på http://www.team-toes.dk. Den ene er fra vores sidste tur i 2009.Jeg står gerne til rådighed med flere oplysninger og kan kun anbefale Dana Safaris.
Svar
#8
Hej Claus! Jeg ved det er en gammel tråd, men hvis du stadig er interesseret, kan du kantakte mig pr. e-mail. jeg er repræsenterer DANA Safaris. Jeg kan desuden oplyse at Michael vil være at træffe på Kragerupgård (Sjælland)d. 10 marts.

mvh
Torben
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)