Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Brunsttur til Polen
#1
Så er min eftersidning ophørt[Wink], i morgen går turen til Polen efter nogle brunstbukke[:p], kan i hygge jer så længe..[Big Grin]

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#2
Det er sjældent at eftersidninger hjælper på elevens generelle indstilling!

[Image: PeterandTony0507012-1-1.jpg]


Svar
#3
Han arbejder med sin personlighed [Big Grin]

Knæk og bræk til jer 2

I didn't come this far to miss!
I didn't come this far to miss!
Svar
#4
Knæk og Bræk Tonny [Smile]

Mvh Farmor [Smile]

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#5
Nu er vi så hjemme igen, og det er utroligt så hurtigt 3 jagtdage er væk og vi er tilbage foran skærmen.
Udover de fire bukke som vi havde inkluderet i arrangementet fik vi mulighed for at skyde vildsvin, her måtte jeg flere gange på gebrokkent tysk forklare min guide jeg kun var interesseret i at skyde en stor keiler - "nur grosse keiler" - hver gang der var svin. Den sidste morgen før vi skulle hjem kunne han så forsikre mig om, at der var en keiler der var iblandt 3 svin der stod ca. 80 meter foran os, jeg skyder til den midterste,som anvist, og den går ned i knaldet. Jagtguiden giver mig hånden og ønsker tillykke, hvorefter han går hen imod grisen. Da vi er 5 - 10 meter fra grisen begynder den liggende på ryggen at spjætte med benene. Et dyr i denne størrelse bør respekteres, og jeg får lovtil at give den et fangstskud.
Keileren vejede 84 kg brækket, og blev efter opbrækning tranporteret til jagtforeningens frydehus i bagagerummet på guidens Audi 80.

De store tænder blev ved afrejsen opmålt til 17 cm.

http://i675.photobucket.com/albums/vv118/Pe510937/DSC_0274.jpg[/IMG]][Image: DSC_0274.jpg]

[Image: PeterandTony0507012-1-1.jpg]


Svar
#6
Fin gris, tillykke

Lang lås, og tyk pibe..
"The Big Eight"
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#7
Hej Peter

Tillykke med svinet,[Smile] meen vi mangler og nogle gode historier om bukkejagten og ikke mindst billeder.[:p][Big Grin]

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#8
Så kom vi tilbage, fin tur og fine bukke. Jagten blev dog vanskelig gjort af at høsten faktisk ikke var gået igang.

Det blev til mange pürche og en del uden resultat da det var nødvendigt komme ind på tæt hold af bukkene som typisk holdt til i kornmarkerne.

Men det lykkedes da med nogle stykker[Big Grin]

Første buk

[Image: DSC01235.jpg]

Anden buk

[Image: DSC01242.jpg]

[Image: DSC01241.jpg]

Tredje buk har jeg ingen billeder af, men den var af samme støbning som den anden.

Alle billeder er med mobilen og er derfor ikke den bedste kvalitet.
Vi så meget vildt, hjort, ræv, gæs, traner, storke, mår og mange grise. Jeg havde 5 små stribede fyre helt inde på 5m, da guiden mestrede at kalde dem ind.

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by PeterE

Keileren vejede 84 kg brækket, og blev efter opbrækning tranporteret til jagtforeningens frydehus i bagagerummet på guidens Audi 80.



Frydehus... hmm - lyder som et godt sted til lidt bukkepral og røverhistorier i øvrigt [Wink].

vh Lars

P.S. tillykke med grisen

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)