Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lokale forhold
#1
Min bror bor i Nuuk, hvor hans kone arbejder på et fritidshjem. Denne institution skulle så på lejr. Her er så et lille udpluk af en mail jeg fik fra broderen(med overskriften ’lokale forhold’).

Og så da de skulle af sted var det vigtigste om de kunne få skudt sæl. Der var også en udmærket

lille riffel nede ved bådebroen. Jeg spurgte så, hvis det var? Jo, da var da fritidshjemmets.

Nå, havde de sådan nogen? Ja, de havde vistnok tre!! Se, det er et rigtigt fritidshjem, institutionen

har tre rifler til de ansatte – det må jo være nogen de har brug for!!

Prøv at forestille jer samtlige aviser her i landet, hvis nogen foreslog, at et fritidshjem skulle investere i skydevåben(bare til de ansatte:-)).
Hvorfor kan livets problemer ikke ramme en, når man er 17 og ved ALT
Svar
#2
Det sjove er at Anstalten (fængslet) også har våben, hvis én eller flere ansatte ønsker at komme på jagttur, kan det rent faktisk arrangeres.
Så bliver de ledsaget af en betjent.

Gælder naturligvis ikke for farlige personer.

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by HappyNanoq

Det sjove er at Anstalten (fængslet) også har våben, hvis én eller flere ansatte ønsker at komme på jagttur, kan det rent faktisk arrangeres.
Så bliver de ledsaget af en betjent.

Gælder naturligvis ikke for farlige personer.

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)



Er de ansatte normalvis meget utilregnelignelige da de skal ledsages af en betjent[:o)][?]

Mvh Taby
Svar
#4
Findes der frit fængsel's valg, for så vil jeg til Grønland når jeg engang skal ind og brumme [8D][8D][8D][8D][8D][8D]

I didn't come this far to miss!
I didn't come this far to miss!
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by taby

Citat:quote:

Originally posted by HappyNanoq

Det sjove er at Anstalten (fængslet) også har våben, hvis én eller flere ansatte ønsker at komme på jagttur, kan det rent faktisk arrangeres.
Så bliver de ledsaget af en betjent.

Gælder naturligvis ikke for farlige personer.

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)



Er de ansatte normalvis meget utilregnelignelige da de skal ledsages af en betjent[:o)][?]

Mvh Taby



IND-satte... for (beeeeep).!!! [:I]

Ja, det er sku de indsatte for almindelige forbrydelser (ej voldelige forbrydelser) som kan komme på jagttur - fængselsvæsnet har båd som bruges til formålet (og til at hente fængslede fra bygderne), og de har et lille sortiment af våben som de INDSATTE kan få lov at låne på jagtturen.

Jagterne foregår typisk i weekenderne.

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#6
Hvordan syntes du selv det går på en skala fra 1-10 Happy? :o)

[Image: jger.jpg] Man er først en rigtig mand når man er Morfar"
"Den der ler sidst er langsomt opfattende"
Svar
#7
Min pædagoghustru er i øvrigt en kende rystet :o)

[Image: jger.jpg] Man er først en rigtig mand når man er Morfar"
"Den der ler sidst er langsomt opfattende"
Svar
#8
pædagoger har da vist altid været en kende pyldrede........det er nu nok også kun i Grøndland det kan lade sig gøre hmmmm jeg kunne lige se for mig at man slipper alle de indsatte grupperinger løs på en ubeboet ø med lidt af det politiet har konfiskeret......der ville dælme ikke blive mange at indsætte igen og samfundet er sparet for ikke så få problemer og ikke mindst spares der mange penge ved at komme af med kunderne.
Nå jeg sidder og drømmer,det er jo desværre urealistisk sådan er der jo så meget

Buffalo
Svar
#9
Jeg arbejder på en institution for dysfunktionelle unge. Jeg har da flere gange foreslået, at drengene skulle med på jagt, men nej nej da det kan de dersens pædagog kvindfolk slet ikke forstå. Jeg er ikke selv pædagog....

Er nu kommet på en anden institution, hvor der er en helt anden holdning til tingene. Her er dog kun piger, men de må gerne komme med.

I mine øjne ville de unge have godt af at se, hvordan man kan bruge naturen og høste deraf. Og jeg kan tage på jagt i arbejdstiden....

Vedr. Grønland. Så kommer man da nærmere et ophold deroppe med de fine forhold............

BigDane

Jag eller bliv jaget...

VENI VEDI VICI
BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....

Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by Vilsgaard

Hvordan syntes du selv det går på en skala fra 1-10 Happy? :o)

[Image: jger.jpg] Man er først en rigtig mand når man er Morfar"



............... -7

[:I]

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)