Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Har I glemt at det er 1. september om 4 timer :-)
#1
Jeg lander ude ved fjorden om 7 timer fra nu af. [xx(]
Der er så mange gæs at I tror det er løgn...[Big Grin]

Rapport følger senere.

knæk og bræk

halvautomat

[Image: skydforsaan.jpg]

[Image: kongsberg393-t.jpg]
Svar
#2
[:p][:p][:p]

Altså, hvis du synes der er for mange - og du iøvrigt er træt af at have mandfolk med på jagt, så har jeg en uopfyldt drøm om at nedlægge en gås [:X]

...

Zuk[V]

Mange hilsener

Fruen

[Image: 32.jpg]
Spænd lige emhætten ...
Mange hilsener

Fruen


Spænd lige emhætten ...
Svar
#3
Har lige stået nede i baghaven og set 12 flokke grågækker under indflyvning. Det er tydeligt at se de ikke hved hvad dato vi har[}Smile]
Desværre er der stort set ikke en eneste udfarvet andrik at øjne men de har vel gemt sig.
Nå knæk osv. i morgen
Svar
#4
.....så sker der snart noget!Skal lige op og nuppe tre timer på øjet,inden turen går til vestjylland,hvor der forhåbentligt ligger nogle krikænder og venter!? Hvor er det bare skønt,at vi har den "Sommer" overstået[Big Grin] Knæk og bræk til alle....Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#5
Jeg kan næsten heller ikke vente til imorgen. Jeg er ikke meget for haglskydere, så hele dagen imorgen skal jeg i skoven efter skovduer med salonriffel. Min hund kan heller ikke vente, men den ved det bare ikke endnu[:o)]

mvh. atn
Svar
#6
Jaeee

Sig nærmer tiden [:p] Jeg er lige blevet færdig med duekarusellen, som jeg var ude og købe motor til i eftermiddags.

Jeg fik i går kigget lidt på videoen, De blå dage, så jeg mente at jeg hellere måtte ha' sådan en snurrefidus.

Men at give 1000,- kroner for den, det er for mig lidt vildt.

Så for en flad halvtredser hos den lokale hugger, fire krokodillenæb og et par timers flid samt lidt hattelak, er den nu klar[Big Grin]

Om jeg så er, det er en anden sag. [^]

Men en dag med gode venner, halmristede sild og diverse tilbehør kan vel ikke gå helt gal[Wink][8D]

Det er rart med en forstående kone, der bliver hjemme hos ungerne [Smile]

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an2.gif]

[Image: Gunorexi.jpg]
Er mere til Guns end roses ...
K&B Claxel Wink




Svar
#7
Knæk & Bræk Drenge, vi er jo nogen der må blive hjemme og holde Hjulene igang.

Claus the Dane

[Image: ClaustheDane.jpg]
Svar
#8
Begynder I først at skyde ænder den 1. september [:0]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret!


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#9
Har også altid skudt dem.... i sæl-forsvar.

[Image: Polarbear.gif]
Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#10
Frue...Du kan bare komme til mig, så skal jeg vise dig hvordan man nedlægger en gås (blink blink)

[Big Grin][Big Grin]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com

Lyden af knitrende pengesedler, giver ordet gåsekald en ny betydning 'Citat Dr. Mærkeligkærlighed'
Great Dane

Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by Claxel

Jaeee

Sig nærmer tiden [:p] Jeg er lige blevet færdig med duekarusellen, som jeg var ude og købe motor til i eftermiddags.

Jeg fik i går kigget lidt på videoen, De blå dage, så jeg mente at jeg hellere måtte ha' sådan en snurrefidus.

Men at give 1000,- kroner for den, det er for mig lidt vildt.

Så for en flad halvtredser hos den lokale hugger, fire krokodillenæb og et par timers flid samt lidt hattelak, er den nu klar[Big Grin]

Om jeg så er, det er en anden sag. [^]

Men en dag med gode venner, halmristede sild og diverse tilbehør kan vel ikke gå helt gal[Wink][8D]

Det er rart med en forstående kone, der bliver hjemme hos ungerne [Smile]

Jeg har en gammel plæneklipper du kan købe for 500,00.
Vend den og sæt en lang pind på 'kniven' , så ska' du bare se duekarussel [Big Grin]

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an2.gif]

[Image: Gunorexi.jpg]
Er mere til Guns end roses ...


Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#12
Morn min bare...[xx(]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com

[Image: post-26-90081-Stengif.gif]
Great Dane

Svar
#13
1 krikand 2 gråænder samt en Grågæk[^]

Livet er pludseligt blevet værd at leve igen[Big Grin]
Svar
#14
Vågnede kl. 9.11 - fuldstændig rundt på gulvet....havde sovet både fra vækkeur og mobiltelefon [V]

.....når bare man har nok penge og krudt.....så går det ikke aldrig helt galt :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#15
Surt ran,megt surt[V] jeg har lige været et smut i vestjylland,skød 4 bekkasiner og 2 gråænder,og er nu tilbage på østfyn igen,man kører jo gerne små 500 km.for lidt rigtig jagt.Mht.de duekaruseller,tænk sig,jeg har en kollega der er så dum,at han,første gang jeg talte om sådan en,spurgte;"hvordan lærer i duerne at køre karusel" [Big Grin][Big Grin] Typisk uvidende ikkejæger[Smile]
Hilsen Ulrik
Svar
#16
Citat:quote:

Originally posted by Great Dane

Frue...Du kan bare komme til mig, så skal jeg vise dig hvordan man nedlægger en gås (blink blink)

[Big Grin][Big Grin]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com

Lyden af knitrende pengesedler, giver ordet gåsekald en ny betydning 'Citat Dr. Mærkeligkærlighed'



Sikke et tilbud [8D]
Hvis det nu var Høgh'en der havde tilbudt det samme, havde han fået et svar om at jeg ville vise ham, hvordan jeg nedlægger vilde svin [Big Grin].

Mange hilsener

Fruen

[Image: 32.jpg]
Spænd lige emhætten ...
Mange hilsener

Fruen


Spænd lige emhætten ...
Svar
#17
Jagten gik af h****** til - der var 1.000vis af gæs og jeg skød ½ !!!!!!!!!!
Så vi taler ikke mere om det.. - forkerte partroner og boring og for lang afstand ja mer vil jeg ikke sige [}Smile]

[Image: skydforsaan.jpg]

[Image: kongsberg393-t.jpg]
Svar
#18
HEj,
fik 9 duer og 1 sortfugl.

mvh. JOhannes
Svar
#19
Var ude og gå en tur på reviret med hunden og haglgeværet her til aften. Så en enkelt due ude på 50 meter. Havde håbet på at hunde kunne liste en ræv ud af granhegnet (Jeg ved nemlig der er en beboet grav derinde, og ræven tog et lam i foråret)...men Mikkel kom ikke ud.
Jeg fortsatte langs med grænsen af reviret ned til åen og lettede en enkelt gråand. Den nåede 3 vingeslag, så slukkede lyset og hunden blev våd... :-) Første and for mig [Smile] ....og for hunden, som fik en god oplevelse. Den fik lov at gå en km med anden munden og var noget stolt![Big Grin]

.....når bare man har nok penge og krudt.....så går det ikke aldrig helt galt :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#20
1 time og 1 due...så var der da i det mindste til sovsen.. [Big Grin]

Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...
Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...om nødvendigt
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)