Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Så er der kun en uges tid til "take off"...
#21
Ærgerligt for din ven du ikke kan komme. Man må jo priortere...

BigDane

Jag eller bliv jaget...

VENI VEDI VICI
BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....

Svar
#22
He he BigDane!

Den der T Shirt er da for fed Kima, hvor har du købt den?

[Image: jger.jpg] Man er først en rigtig mand når man er Morfar"
"Den der ler sidst er langsomt opfattende"
Svar
#23
Citat:quote:

Originally posted by prethom

Blev inviteret på en uges jagt ved Stockholm. Fri afskydning af svin bukke i alle størelser og hvad hjertet ellers begærer. Skulle bare sætte mig i en bil sammen med 2 andre og komme derop. Og så skal min bedste ven giftes den uge, arghhhhhh[V][:0][Sad][}Smile][xx(]



En ven med en usædvanlig dårlig timing. Min kones søster og hendes mand har begge fødselsdag d. 1. sebtember. Det har været svært at liste sig på andetræk adskillige gange [V].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#24
Citat:quote:

Originally posted by Vilsgaard

Den der T Shirt er da for fed Kima, hvor har du købt den?



Farmor har forbindelser[Big Grin]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#25
Citat:quote:

Originally posted by prethom

Blev inviteret på en uges jagt ved Stockholm. Fri afskydning af svin bukke i alle størelser og hvad hjertet ellers begærer. Skulle bare sætte mig i en bil sammen med 2 andre og komme derop. Og så skal min bedste ven giftes den uge, arghhhhhh[V][:0][Sad][}Smile][xx(]

mvh Don Bums

[Image: snipertarget.jpg]



Efter hvad der siges ude i byen, så er det din ven der betaler[Wink] Han har efter nøje kalkulation fundet ud af at det er billigere end at du kommer til brylluppet[Big Grin][Big Grin]

God tur

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#26
Nåh den kunne vist lige misforståes[:o)] Nej jeg bliver hjemme pga brylluppet. Men det var dælme svært at sige nej til jagten. Sådan en invitation med fri jagt på 8000 ha. hvor der går guldbukke, får man ikke hver dag, øv [Smile]

mvh Don Bums

[Image: snipertarget.jpg]
mvh Don Bums

Svar
#27
Citat:quote:

Originally posted by prethom

Sådan en invitation med fri jagt på 8000 ha. hvor der går guldbukke, får man ikke hver dag, øv [Smile]



Alt det der pjat med bryllup osv er noget opreklameret pop [Big Grin] Rent statistisk set bliver de helt sikkert skilt - og gift igen - altså skal du nok få chancen for at komme til bryllup igen....det er jo straks værre med jagten [Wink]

Knæk & bræk til jer alle [:p]

Mvh Takleberry
Svar
#28
[Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#29
Har hørt der skulle være en forbandet masse myg i Sverige i år. Er glad for jeg ikke skal afsted.......

BigDane

Jag eller bliv jaget...

VENI VEDI VICI

***B***L***A***S***E***R
BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....

Svar
#30
Citat:quote:

Originally posted by BigDane

Har hørt der skulle være en forbandet masse myg i Sverige i år. Er glad for jeg ikke skal afsted.......



Jeg har hørt det samme. Det skulle vist være den værste myggesæson i mands minde - for slet ikke at tale om gnavpander, flåter, cyklister, bærplukkere, nudister og alt det andet kryb, der efter sigende skulle være unaturligt mange af i år. Godt man slap for den tur - det kan kun blive en plage.......

/bundgaard
Svar
#31
Citat:quote:

Originally posted by bundgaard

Citat:quote:

Originally posted by BigDane

Har hørt der skulle være en forbandet masse myg i Sverige i år. Er glad for jeg ikke skal afsted.......



Jeg har hørt det samme. Det skulle vist være den værste myggesæson i mands minde - for slet ikke at tale om gnavpander, flåter, cyklister, bærplukkere, nudister og alt det andet kryb, der efter sigende skulle være unaturligt mange af i år. Godt man slap for den tur - det kan kun blive en plage.......

/bundgaard



Tak bundgaard [Smile]. Det var egentlig det, jeg forsøgte at sige tidligere i tråden: Med risiko for at vi bliver kaldt selvfede:
VI ER HELTE!.... Der er et stykke arbejde, der skal gøres! Vi er ikke ret mange, der melder os! Alligevel vælger vi at kaste os ind i denne ulige kamp i håbet om - måske - at nedlægge en eller anden morgengrim, flåtbefængt buk, der bare stadig har mindst en sprosse intakt!
Som du selv antyder det, er det ikke nogen let mission.Meget kan gå galt!
Walnut
Svar
#32
Det er lidt trist at skulle køre til Sverige på en søndag - der er ingen jagforretninger som har åbent !!!!
Det er ellers et behageligt afbræk lige at opsøge en Pusher på vejen.
Østjysk, Huberushuset og den i Køge har ikke åbent så vidt jeg kan se...[Sad]

"Livet er for kort til upræcise rifler"

[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#33
[Smile] Jeg mangler kun at "pakke" mobilos, for at alt er på plads. Vi kører i morgen tidlig kl.9. Med den milde vejrudsigt er der også let beklædning med, og det er da dejligt.
Jeg har i dag brugt tid på at fremstille et par stave, der skal bruges til at løfte anlægsbøjlerne i et par af stigerne. De sidder nærmest nede i knæhøjde [xx(].
Knæk&Bræk til alle andre, der også tager turen.
Walnut
Svar
#34
Fik en ubehagelig melding om heftig brunst fra et sted sårn lidt skråt oppe til venstre fra malmö - hva' f. jeg så skulle bruge dén til [}Smile]

Det ser ud til, at I får vejret med jeg i hvert fald de første par dage.

K&B!

/bundgaard
Svar
#35
knæk og bræk til jer der tager hensidans på bukkejagt *SS*

[Image: Unavngivet1.jpg]

[Image: dralflogomnavn.jpg]
hmm, skal der være klumper i en prut????



livet er ikke så slemt endda, hvis man overvejer hvad alternativet er

SÅ SMIL DOG!!  Tongue

Nu med et par glasøjne.  Cool
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)