Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hunters Univers lukker
#1
Hunters Univers lukker og slukker i Odense og Næstved
Svar
#2
Så var det derfor der var 25% på alt. Fik helt lyst til at handle riffel, men de ville ikke tage noget som helst ind i bytte.

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#3
Ja man kan jo kun håbe på 50% i butikken
Svar
#4
Hvornår lukker de ned? Og er der et link hvor man kan læse nærmere?

Mvh Mikael
Mvh Mikael
Svar
#5
@egelund123

Hvor har du dine informationer fra ?, der er intet fra deres hjemmeside der bekræfter din melding [B)]

LANI

Exclusive confirmed member of "Team Headshot"

DILLIGAF

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....
Mvh.LANI



Svar
#6
Hej
Nej jeg synes heller ikke jeg kan finde noget,de reklamerer også med trofæ opmåling i Odense i Oktober måned.
MVH
LØVIG
Svar
#7
Fik det at vide i fredags. En medarbejder sagde til mig, at alle var blevet fyret. Butikken lukker den 23 dec. Men det var ikke sikkert at der var vare i butikken til denne dag.
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by Egelund123

Ja man kan jo kun håbe på 50% i butikken



En lidt ulækker melding, når du lige har hørt 12 mennesker har mistet deres arbejde.[xx(]

Dine oplysninger er trods alt korrekte.

Mvh.

mp

De dumme er så sikre i deres sag, og de kloge så fulde af tvivl
Hvis I nu lige læser hvad jeg skriver, så er det noget jeg har hørt - period
Mvh.

mp
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by mp

Citat:quote:

Originally posted by Egelund123

Ja man kan jo kun håbe på 50% i butikken



En lidt ulækker melding, når du lige har hørt 12 mennesker har mistet deres arbejde.[xx(]

Dine oplysninger er trods alt korrekte.

Mvh.

mp

De dumme er så sikre i deres sag, og de kloge så fulde af tvivl
Hvis I nu lige læser hvad jeg skriver, så er det noget jeg har hørt - period



Nu tror jeg faktisk kun Egelund har haft interesse i en god handel. Så jeg synes du er lidt rigeligt hård.

men jeg tror da snildt der kan findes et par forhandlere i de "gamle" forretninger der glæder sig over nyheden. For der var vist et par udmeldinger ved åbningerne om, at nu skulle de gamle trynes og deres priser var urimelige.

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#10
Enig
Stort knald = stort smil :-D
Svar
#11
Citat:quote:

Nu tror jeg faktisk kun Egelund har haft interesse i en god handel. Så jeg synes du er lidt rigeligt hård.

@308 COMP
Det er nok fordi MP VAR/ER butikschef i Hunters Universe.
Det er da under ingen omstændigheder sjovt at opleve at blive kollektivt afskediget.
Hverken mere eller mindre!

Prøvede det selv på et tidspunkt hvor firmaet jeg var "indsat" i gik på røven. Der var vi omkring 20 mand der pludselig stod uden arbejde.

Citat:quote:

For der var vist et par udmeldinger ved åbningerne om, at nu skulle de gamle trynes og deres priser var urimelige.

Er det ikke bare den gamle tese med at hovmod står for fald???

/GT

www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#12
Var inde forbi odense afdelingen i aftes efter lukketid godt nok, men der står ikke noget med ophørsudsalg eller lign nogen steder.
Men de få gange jeg har været der inde har jeg også altid været alene i butikken, selv en lørdag formiddag.
Og ekspedienterne stod ikke ligefrem på nakken af hinanden for at ekspedere.

Men helt klart trist at så mange pludselig blir arbejdsløse på et øjeblik...

Nu med:

Remington 700 LTR .223 Rem S&B Zenith 3-12x50 FD7
CG 3000 30.06 Zeiss Diavari 3-12x56
Winchester Supergrade 12/30.06 BBF
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#13
Det er da helt sikkert bittert at de lukker - især for de medarbejdere, der nu står uden job efter nytår, måske endda tidligere.

Jeg har været glad nok for at handle i forretningen, og har ikke oplevet manglende service de gange jeg har været der.

Mvh

Otterup
Svar
#14
Jeg kan godt genkende Stef H.´s oplevelse. Og det går jo ikke i længden.

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#15
Det er jo ikke en strikkeklub det her. Selvfølgelig er det ærgerligt, der er 12, der mister jobbet. Heldigvis KUN 12. Der er andre brancher, hvor hundredevis har mistet jobbet. Se det er træls. Og kan påvirke nærområdet i den pågældende landsdel. Mon ikke de 12 mand nok skal finde noget nyt.

Der har også regnet i flere dage nu. Det er også træls. Dog er der værre for staklerne i Pakistan.

BigDane

Jag eller bliv jaget...

VENI VEDI VICI

***B***L***A***S***E***R
BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....

Svar
#16
Hvad er status egentlig på det her? Er der lukket og slukket eller hyr?

MVH
Klaasehaans
Svar
#17
Var i butikken i Odense i går. Nu giver de -35% på alt i butikken. Det begynder at tynde ud i varerne, men man kan gøre en god handel hvis de lige har det du mangler.

Købte en etafoam skive til træning med buen. Skydekasse og hagl til luftgeværet. Havde ikke engang tid til at se på rifler, men for en uges tid siden stod der en del. Bl.a. S&L classic og M97. Til en listepris på omkring 8.000 og med 35% rabat kan man således købe en virkelig kvalitetsriffel for ca. 5.000,- kr. Det er dælme billigt.

Der går rygter om, at reklamationsretten ophører når butikken lukker, men derfor turde jeg nu godt købe S&L alligevel. Skulle der være noget galt, kan man nok vende forbi Rask Mølle og få det lavet for en æske negerboller flødeboller.

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#18
Nu er der helt sikkert nogen der har kigget mere paa forbrugerret end jeg, men saa vidt jeg lige husker saa kan man inenfor EU gaa til ethvert led i kaeden fra saelger over grossist til producent med sit krav i forbindelse med garanti (mindst 6 maaneder) eller reklamation (mindst 18 maaneder efter de 6 maaneder).

Men som sagt hvis der er nogen der ved mere om dette saa ret mig endeligt hvis der er noget i dette der ikke er korrekt.
Mvh.

Yeti
Svar
#19
Det er jo fint, hvis det forholder sig sådan. Til gengæld har jeg fundet ud af, at jeg var for optimistisk med hensyn til prisen på de S&L de har tilbage.

De 8.000 kr. er åbenbart startprisen på systemet. Så kommer der tillæg for specialpibe/kaliber og for grade skæftetræ, så prisen ryger højere op. Så hvis du ikke lige bor i nærheden, skal du nok lige ringe og spørge før du kører hjemmefra.

Dumme mig. Jeg troede, at når der står en pris på en riffel, så er pibe og skæfte med [xx(]

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#20
Citat:quote:

Originally posted by LasseScout
Dumme mig. Jeg troede, at når der står en pris på en riffel, så er pibe og skæfte med [xx(]

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.



Nu er der jo noget der hedder god markedsføring og der er regler for hvordan man må annoncere.

Varen skal sælges til den annoncerede pris. Hvis der ikke er taget forbehold eller skrevet noget om hvordan prisen sammensættes så har butikken et problem.

Det er da derfor, der altid står "bilen kan være vist med ekstraudstyr" og lignende i annoncerne. At et pris skilt kun gælder for låsen, gælder ikke, såfremt det ikke klart fremgår af skiltet at der er for en lås.
Se på skiltene hos Østjysk, de har lært at skrive det hele.

Vedr. reklamation.

Såfremt butikkerne i Odense og Næstved er en del af samme firma/cvr. nr., som de øvrige forretninger kan man bare henvende sig i en af de andre. Ellers kunne vel også kun henvende sig ved den ekspedient, der havde foretaget første ekspedition.
Det er altså den juridiske enhed det handler om, og ikke lokationen.

VH Søren

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)