Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SKØD TRAVHEST
#1
ISTEDET FOR VILDSVIN[:0]

Schönauer

Medlem i foreningen til afskaffelse af plastic våben

[Image: 11takker-3x.jpg]
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#2
Mon han har fodret med steroider siden han forventede SÅ store vildsvin?!

MvH
Morten
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#3
Arj for helve** - for meget lys i kikkerten [?]

################
Howa 1500 30.06

"Den gamle Major elskede sin kone, god mad og god vin, men det der stod hans hjerte allernærmest var det langtrækkende artilleri"
Svar
#4
Jeg havde kunnet forstå hvis han "klippede" en hest i den tro at det var en elg (ikke at det er i orden heller!!!), men et vildsvin???
En hest vejer ca 400-600 kg, det ville godt nok være en heftig "øffer" hvis den var i den kaliber[Big Grin]

24 beers in a case, 24 hours a day, coincidence?? I think not!
Paul Newman
24 beers in a case, 24 hours a day, coincidence?? I think not!
Paul Newman
Svar
#5
Naar man jager vildsvin boer man vaere i stand til at skelne imellem orner og soeer. Det kraever trods alt at man kan se noget. Det gaar over min forstand hvordan man under saadanne omstaendigheder ikke kan se forskel paa en gris og en hest... Det er min opfattelse at etik og moral ikke har det alt for godt blandt en alt for stor del af vildsvinejaegerne. Der bliver skudt naar der er for moerkt, der bliver brugt natsigteudstyr eller man bruger lys som ikke overholder reglerne om at vaere fast monteret. Jeg tager forhaabentlig fejl, men ser man paa fx antallet af butikker som har natsigteudstyr paa lager tvivler jeg paa at det kun bliver solgt til folk som alene benytter det paa eftersoeg eller har saerlig tilladelse til at benytte det til jagt. En kedelig udvikling.
Mvh.

Yeti
Svar
#6
19000 kr i bøde

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)