Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hvid hjort
#1
http://jp.dk/indland/article2174445.ece

I didn't come this far to miss!
I didn't come this far to miss!
Svar
#2
godt den blev skudt, jeg er ikke meget for hvide og sorte då og kronhjorte

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by Annanias HUNT

http://jp.dk/indland/article2174445.ece

I didn't come this far to miss!



i Skotland siger gammel overtro at den der skyder en hvid Hjort er død inden året er omme ... Sådan fortalte en af de lokale jægere da jeg var deroppe forrige år... De havde en hvid Hjort gående på reviret...

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#4
[/quote]
i Skotland siger gammel overtro at den der skyder en hvid Hjort er død inden året er omme ... Sådan fortalte en af de lokale jægere da jeg var deroppe forrige år... De havde en hvid Hjort gående på reviret...

[/quote]
Så ville man i det mindste dø lykkelig[Big Grin]

Schönauer

Medlem i foreningen til afskaffelse af plastic våben

[Image: 11takker-3x.jpg]
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by ran

Citat:quote:

Originally posted by Annanias HUNT

http://jp.dk/indland/article2174445.ece

I didn't come this far to miss!



i Skotland siger gammel overtro at den der skyder en hvid Hjort er død inden året er omme ... Sådan fortalte en af de lokale jægere da jeg var deroppe forrige år... De havde en hvid Hjort gående på reviret...

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)



Sådan sagde de osse til mig for 5 år siden da jeg skød et hvidt bukkelam. Det passer så kun delvis[Wink]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: wardwarf-1.jpg]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#6
En hvid hjort gør det af med dig på et år. Er det kun et hvidt lam man har skudt, får man 5 år at leve i.

M@x ! M@@@@x, hvorfor svarer du ikke ?????

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

Sådan sagde de osse til mig for 5 år siden da jeg skød et hvidt bukkelam. Det passer så kun delvis[Wink]

Det er nok noget med at der er forskellige dødskriterier i Skotland og Danmark.......................i Skotland er man død når hjernen er holdt op med at fungere......



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by ID

Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

Sådan sagde de osse til mig for 5 år siden da jeg skød et hvidt bukkelam. Det passer så kun delvis[Wink]

Det er nok noget med at der er forskellige dødskriterier i Skotland og Danmark.......................i Skotland er man død når hjernen er holdt op med at fungere......



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]



[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: wardwarf-1.jpg]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)