Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ny momsregel
#1
Jagtrejsebureau kritiseres for vildledning omkring nye regler for moms på jagtrejser http://www.netnatur.dk/netjaegeren/artikler/artikel/jagtrejsebureau-kritiseres-for-vildledning/

[Image: PeterandTony0507012-1-1.jpg]


Svar
#2
Nårman læser artiklen kan man se at nogle arrangørermåske vil vælge at lægge en fast momssats på en rejse.

Er det overhovedet lovligt ? Jeg troede at momsen skulle udspecificeres på en faktura, og firmaer vil jo kunne trække momsen fra, så det er da essensielt at det er det korrekte beløb der angives ???

Hilsen
Kenneth

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#3
Hvad betyder det der Moms ? Er det et nyt ord man har fundet på mens jeg var i Grønland ?

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by LasseScout

Hvad betyder det der Moms ? Er det et nyt ord man har fundet på mens jeg var i Grønland ?

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.


Det var vel noget du fik retur når du handlede ind i DK og indførte det til Grønland..

[Image: PeterandTony0507012-1-1.jpg]


Svar
#5
Nope - det er noget de bruger ovre østpå. Det er vist meget udbredt på Sjælland.

Det har dog aldrig vundet rigtigt indpas i de landfaste dele af Danmark. [Big Grin]

Mvh Club338
Mvh Club338
... min næste Sako BLEV en L461 Vixen Varmint .223R med Lothar Walther pibe :-)
Svar
#6
Jo, Peter, nu dæmrer det. Det er sq. da rigtigt. Det var sådan jeg købte min første Scout for 10 år siden.

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)