Svar: 327
Tråde: 0
Respekt:
0
Hej Bundgaard,
En kollega til min kæreste fik det gjort sidste år. Det tog ikke ret lang tid og det fungerede efter hensigten. Det var vist lidt tåget den første dag, men derefter var det som det skulle være.
Jeg vil meget gerne høre dine erfaringer, da jeg selv overvejer det samme - er bare så træt af at skulle slæbe rundt på læsebriller.
Til gengæld er det forrygende godt med langsynethed på pürschjagten. [
]
Mvh Club338
Mvh Club338
... min næste Sako BLEV en L461 Vixen Varmint .223R med Lothar Walther pibe :-)
Svar: 97
Respekt:
0
jeg kender en, der lige som dig er træt af briller og linser han tog så til tyrkiet for at få øjnene ordnet.
indgrebet tog 20-25 min og kostede ca 16000,- men han er helt vildt glad for det.
han havde -2,25 og -2,75 og efter indgrebet, var der ZERO og har været glad for det siden.
held og lykke med det og skriv endelig, når det er (vel)overstået.
MVH
Anders
blaser R8 .30-06 med swarovski 2,5-10*56
sako quad 22win mag med Zeiss 1,5-6*42
bbf 6,5*55-12/76 med aimpoint
beretta haglspreder
og en masse andet godt...
MVH
Anders
22 LR. 22 Win. Mag. 9mm luger 357 mag. .243W 6,5X55 .30-06 .375 H&H Mag
Svar: 2.649
Respekt:
3
Kig efter garanti på behandlingen også.
I Dk er der garanti på - det er der også på Island.
Ved ikke lige med tyrkiet.
Polarbears walk a lonely path..
But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Polarbears walk a lonely path..
But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar: 1.946
Tråde: 5
Respekt:
16
Jeg har en bekendt som fik laserbeh pga alvorlig nærsynethed ca -8. Resultatet blev ikke specielt godt ca -2. Derfor blev han opereret igen med arvæv til følge. Havde han mulighed for at vælge een gang til, ville han ikke reopereres.
Jeg har talt med Toke Bek, som er professor i øjensygdomme på Århus Sygehus. Han siger, at laser primært er for unge (<30 år) med alvorlig nærsynethed og man skal regne med at fortsat at have behov for briller/linser. I privat regi er der naturligvis andre hensyn at tage, så andres råd kan variere.
Under alle omstændigheder ønskes du knæk og bræk med din operation.
vh Lars
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar: 1.261
Respekt:
0
Toke Bek, som har undervis os i øjensygdomme, har lært os, at risikoen ved indgrebet er lille.
Der kan forekomme arvævsdannelser og infektioner, men hvis man få det gjort på en klinik, hvor hygiejneregler respekteres, skulle der ikke være nogen stor risiko for at det går galt.
Den anden professor, der har undervist os, Niels Ehlers, har været både i Tyrkiet og Rusland for at se de klinikker som er mål for "Medicinturismen" og beretter, at de er fuldt ud gode som her i norden.
Man skal bare huske sin antibiotisk behandling postoperativt.
/Buba
Dubravko Butic
/Buba
Dubravko
Svar: 3.122
Respekt:
12
i odense sagde professor Wang der lavede mig, at der er 3 % chance/risiko for et lille gråt felt i synet. så odds er da supergode
mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger