Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jagt Danmark/Jagtimportlageret Kvistgård
#1
Jeg hørte en god historie den anden dag om ovenstående firma.
Er der nogen af jer der har prøvet at reagere på deres annoncer, ville købe det de autere med, for så at få at vide at det nettop er solgt og så blive tilbudt noget andet. det forekommer mig at de bevist autere med mange ting, de ikke har, eller har haft på lager.

Claus the Dane

[Image: ClaustheDane.jpg]
Svar
#2
Det er et firma man skal være lidt vågen med, men jeg har faktisk kun oplevet god service. Her en lille historie...

Efter at have plaget gruppen her med erfaringer med cal. 223 endte valget på en SAKO Hunter 75 i den "nye" version dvs. med 8" tommer stigning (Jeg endte med at jeg ikke kunne leve uden SAKOs aftræk og låsegang [Big Grin]).

Jeg får en god pris hos Jagtimport lageret. Laver lige et kontrol tjek på prisen hos en større forretning i Ringsted som har pris garanti - De ville ikke matche prisen, så meget for den prisgaranti [Sad!]

Riflen bliver bestilt og nu starter ventetiden. Jeg har nu ventet i 3 mdr. og kan ingen svar få på en leveringsdato, da forhandleren ikke kan få noget fra importøren - Det kunne jo ligne en dårlig undskyldning fra forhandleren - Tilfældigvis er jeg over "indernettet" kommet i kontakt med en person som for snart 6 mdr. siden har bestilt en tilsvarende riffel igennem en anden forhandler, som heller ikke kan få svar fra importøren..... Vi har altså et problem med importøren eller SAKO....

Alt i alt må jeg sige at Jagtimport lageret har overholdt alle aftaler om at vende tilbage med information som aftalt, selvom jeg endnu ikke har modtaget riflen.....

Jørgen

Som håber at riflen bliver klar til bukkejagten i 2006
Svar
#3
Jeg har handlet flere gange hos Jagtimportlageret, og har fået god service og Rigtig gode priser.

Jeg er dog blevet advaret mod at bestille brugte våben fra dem over nettet, der har jeg fået at vide at man skal have haft våbenet i hånden, så man kan være sikker på at det lever op til ens forventninger.
Jeg kigger normalt forbi Kvistgård de ca. 2 gange om året jeg er i Danmark, og lader mig jævnligt friste.
Bare noget [Sad] at man ikke længere må sende våben og Ammo til Grønland med Post Danmark.

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
E-mail: jrex@ofir.dk
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#4
Jeg har handlet der 2 gange med ug i service. Det er en forretning som så mange andre og jeg kunne nævne mange flere som man skal vare sig mere på f.eks. en vis forretning på frederiksberg som har været omtalt mange gange.
èn ting undrer mig dog lige her og det er den store forretning i ringsted
Jeg har fået udbetalt prigaranti fra dem 2 gange nu og det er uden bøvl. Det undre mig så at de ikke vil her.

Be cool... Or put on some more clothes
Be cool... Or put on some more clothes...
Jagt på vandet er livet.
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by Ulske
Jeg har fået udbetalt prigaranti fra dem 2 gange nu og det er uden bøvl. Det undre mig så at de ikke vil her.


jeg har handlet/oset i kvistgård regelmæssigt i de sidste ti år og hvis man ved hvad man vil have så er priserne meget rimelige.

Det er dog mit indtryk at Jagtimportlagerets forretningsmodel af branchen opfattes som prisdumpning og i alle årene (25) har de vist været meget upopulære.

osterwald
Svar
#6
I Kvistgård er de fulde af løgn og store ord. Man kan sikkert godt gøre en god handel. Men de har ikke de varer som de advertere med. Claus' erfaring har jeg oplevet flere gange. Man ringer en halv time efter af Jæger bladet er kommet, så er alle deres gode tilbud allerede solgt. De fleste jyder vil ikke kunne holde dem ud, for de snakker hele tiden. De er sælgere, og ikke ret meget andet.

Bestil aldrig et våben hjem igennem dem, og betal slet ikke noget depositum. Først varen i hånden, så kan de få penge!

Ud fra deres markedsføring i "JÆger" skulle man tro at det er en større butik. Men det er et gammel hønsehus, med et mindre udvalg.

mvh. JOhannes
Svar
#7
JTK din beskrivelse passer fint med hvad jeg hører her i provinsen[Big Grin].
Og beskrivelsen om Jydernes forhold til sælgere [xx(] er meget rammende for os fynboer også.

Claus the Dane [Big Grin]

[Image: ClaustheDane.jpg]
Svar
#8
Så for sa***...Så kom præsten op på prædikestolen [Big Grin][:I]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Great Dane

Svar
#9
Vi er fuldstændig enig om foretningsmoralen i biksen... Men da jeg havde forsøgt mig med Østjysk og det næsten var lykkedes dem at sælge en S&B Classic (de kunne ikke levere de nyeste modeller)- og jeg regnede med at vi helt sikkert talte om Zenith modellen - tja hvor kunne man så i kongeriget til fornuftige penge støve en Zenith op[?][?] - så brormand afsted til Kvistgård med ca. 9K og han havde kikkereten i hånden... så jeg var glad ...

Min Sako stammer faktisk også fra Kvistgård - hvor den indgik i en fornuftig handel. Min side by side købte jeg der men det var et fejlkøb - men jeg burde have undersøgt markedet ordentligt inden såee.

Jeg vil sige det kræver mere ef en selv at handle der [Wink]

NB: Den flotte Kongsberg [Wink] stammer fra Lyngs - det er en regulær forretning at handle i.

[Image: skydforsaan.jpg]

[Image: kongsberg393-t.jpg]
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by JTK

"De fleste jyder vil ikke kunne holde dem ud, for de snakker hele tiden. De er sælgere, og ikke ret meget andet".

mvh. JOhannes



Jeg kan godt lide din udlægning Johannes. Jeg kender ikke forholdene i Kvistgård, men det er efterhånden et stigende problem i flere Jagtudstyrsforretninger. Man får ofte det indtryk at mange af ekspedienterne ikke har den fornødne praktiske viden, som jeg mener er meget vigtigt for at de kan bestride deres job til kundernes tilfredshed. Hvis de kun kan lire en gang øregas af sig, (som de har lært at sælgere gør) ville jeg foretrække at de holdt deres k…

Swift
Svar
#11
En lille Carl Sza*** historie (Wow, badwordfilret virker på det navn [}Smile]...Det er indehaveren af Jagtimpo**********)

En kunde kommer ind og Carl sidder og knævrer i telefon. Kunden bedriver ventetiden, med at kigge på udvalget i 'hønsehuset', da kunden ikke finder noget interessant, går vedkommende ud igen. Et par sekunder senere flyver forretningsdøren op, og ud kommer Carl - Ja, du må undskylde, det var en idiot af en kunde i telefonen...Ikke til at slippe af med. Til gengæld slap han meget hurtigt af med kunden på parkeringspladsen [Sad!]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Great Dane

Svar
#12
Citat:quote:

Jeg kan godt lide din udlægning Johannes. Jeg kender ikke forholdene i Kvistgård, men det er efterhånden et stigende problem i flere Jagtudstyrsforretninger. Man får ofte det indtryk at mange af ekspedienterne ikke har den fornødne praktiske viden, som jeg mener er meget vigtigt for at de kan bestride deres job til kundernes tilfredshed. Hvis de kun kan lire en gang øregas af sig, (som de har lært at sælgere gør) ville jeg foretrække at de holdt deres k…


Du har for såvidt ret i mange tilfælde med din bedømmelse af ekspedienternes praktiske viden.
Forklaringen er efter min bedste overbevisning jægernes egen skyld[xx(]
I deres verden er det helt OK at spilde en kvalificeret persons tid, for at få en reel og god rådgivning, for derefter når de har fattet pointen, uden nogen skam i livet at fare ud til mobiltelefonen, for at se om det ikke er muligt at skaffe det anbefalede stykke udstyr til en billigere pris et andet sted[:o)]

Med denne adfær fra kundernes side, fortæl mig så lige hvorfor en forretning skulle ansætte kvalificeret personale, som gider at rådgive kunderne til at købe andet end det som forretningen er sikker på at kunden ikke kan finde andre steder

jbn
Svar
#13
Citat:quote:

Originally posted by ignorant
Med denne adfær fra kundernes side, fortæl mig så lige hvorfor en forretning skulle ansætte kvalificeret personale, som gider at rådgive kunderne til at købe andet end det som forretningen er sikker på at kunden ikke kan finde andre steder



Man kan jo ikke bebrejde kunderne at de vil give den billigste pris for den samme vare - ligesom foretningerne vil have den største avance for den vare de har.

Men jeg kan iøvrigt godt følge dit synspunkt. Hvis kunden ved hvad han vil have er ekspedienten overflødig. Den gode sælger er derimod ikke overflødig, men sælger flere varer til en lavere stykpris. (Måske med en personlig kontantrabat.) Og man bliver ikke en god sælger uden at have et præcist kendskab sine varers egenskaber - og konkurrenternes.

Bullshit sælger naturligvis ingen rifler...

osterwald
Svar
#14
Købte en haglbøsse hos dem for et par år siden, men fortrød, lightweight bøsse, men med alu baskule uden titan forstærkning.
Jeg fortrød da jeg fik at vide at alu baskulen ikke ville holde til rekylen og "stemple" patronbunden ned i baskulen.
NÅ MEN, jeg tog op til Kvistgårde og sagde at jeg havde fortrudt, viste kvittoen og fik pengene retur på stedet.
Så jeg har ikke noget at brokke mig over.

Hilsen

Frederik

24 beers in a case, 24 hours a day, coincidence?? I think not!
Paul Newman
24 beers in a case, 24 hours a day, coincidence?? I think not!
Paul Newman
Svar
#15
Jeg har i al den tid jeg har haft jagttegn handlet med jagtimportlageret. Jeg købte min første riffel der, mit første haglgevær, min første salonriffel, min 2.riffel og hen af vejen flere andre ting.
Jeg har altid fået prima service, ingen problemer da mit kikkertsigte gik i stykker = jeg fik da bare et nyt uden problemer.

Da jeg havde problemer med mit haglgevær, blev det også lavet uden beregning, og uden de spurgte til garantien!
Jeg har haft den glæde af at tro jeg havde tabt mit bundstykke og var kommet så langt, at jeg havde købt et nyt! Da min kone så 2 måneder senere finder det gl. bundstykke i sidelommen på en kuffert, tager Jagtimportlageret det jeg havde købt tilbage uden så meget som at blinke med øjnene!!! Det ville jeg godt se andre våbenhandlere gøre?
Men hvis ikke du gider høre på en af Carls gode jagthistorier, eller ønsker et godt tilbud, som ingen andre kan matche i pris, så kan jeg da godt forstå du ikke vil handle der.

Carl er speciel ja, men det er til den positive side mener jeg [Wink]

Mvh
Brian Wellbelove
Svar
#16
Æh.... er fedtbiksen ikke lukket for et stykke tid siden? Kan da huske et eller andet med at han lukkede med store armbevægelser og noget snak om snart at åbne et sted der ville chokere andre i branchen.... eller hva?

Jimmy

17 HMR, 30.06, 416 Rigby
Svar
#17
Han er da åbnet igen i et nyt kæmpe sted [:0]

Cyberspace [Big Grin]
http://jilas.dk/

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#18
Jeg har også handlet hos ham en enkelt gang!
May the flea's from thousand camel's hibernate in his armpit's [Sad!]


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
#19
Citat:quote:

Originally posted by ID

Jeg har også handlet hos ham en enkelt gang!
May the flea's from thousand camel's hibernate in his armpit's [Sad!]


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]



Og på dansk..

Gid dine arme er for korte, og din røv må klø [:I]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar
#20
Close, but no cigar [8D]
Må lopperne fra 1000 kameler overvintre i hans armhuler!


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)