Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
rimfire r93
#1
Er der nogen som har erfaring med det system virker det ok og kan det holde små skudgrupper
Svar
#2
Det virker fantastisk - både funktions og præcisionsmæssigt. Eneste problem er anskaffelsesprisen - man kan jo få en Sako Quad med kikkert til samme pris.

Jeg har haft sådan et vekselsæt, men syntes i længden det blev for bøvlet at skifte og indskyde hver gang man skulle bruge det.

Quaden jeg har nu med hhv. 17hmr og 22mag piber er jeg meget mere glad for. Kikkerten sidder fast på låsestolen og piber skiftes ekstremt let. Med den rigtige ammo skal jeg ikke engang klikke, da jeg ved hvilke dots i sigtet de to forskellige kalibre rammer.

Jeg kan dog ikke sige noget negativt om selve Blaser vekselsættet. Det er virkelig høj kvalitet og funktionalitet. Jeg har bare fundet ud af at jeg er mere til en dedikeret rimfire riffel (eller 3 Smile
Stort knald = stort smil :-D
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by tikka93

Er der nogen som har erfaring med det system virker det ok og kan det holde små skudgrupper



Er glad for svaret en dag bliver det måske aktuelt med veksel sættet,det funger jo åbenbart udmærket men en 17 hmr er anskaffet det blev en anschuts har mange gode erfaringer med dette mærke i cal.22. Som min far havde og som blev brugt flittig på kragejagten
og som jeg i dag stadig har meget glæde af når en af de grå bliver u forsigtig .så nu mangler bare tilladelsen så kan jeg nok udvide afstanden lidt.[Big Grin]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)