Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
March-X, Nu med forstørrelsesfaktor 10!
#1
March-X 5x-50x56mm & 8x-80x56mm
New !

The March-X Tactical Series has a 10x magnification ratio zoom range.
One full rotation of elevation or windage adjustment dials is 10MOA, and one click is 1/8MOA. Additionally, with the capability to set any position as the zero point in elevation, you will never lose your starting calibration. Elevation and windage axes each have a maximum movement of 60MOA and 40MOA.

As with all high power March scopes, the March-X 5x-50x56mm & 8x-80x56mm incorporate high quality ED lenses to provide superior image resolution.

[Image: image-March-X.jpg]

/Buba

Dubravko Butic

Flyttet af Kima
/Buba

Dubravko

Svar
#2
Fantastisk at have et billede i sin reklame med så dårlig randskarphed - mon det er for at illustrerer kikkertens egenskaber???

Den kunne ellers være spændende til luftgeværet hvis den kan fokuserer på de helt små afstande.
Mvh.

Yeti
Svar
#3
Nu vil jeg helst ikke udtale mig om kikkertens randskarphed, da jeg ikke har haft mulighed for at kigge igennem en.

Umiddelbart kan jeg ikke forestille mig, at reklamefoto er udtryk for randskarpheden på de virkelige produkter.

Men 10x forstørrelsesfaktor er da spændende nyhed, især når de mere anerkendte producenter begynder at følge med.

/Buba

Dubravko Butic
/Buba

Dubravko

Svar
#4
vi har haft dem oppe at vende før mht x10 spænd i mindre modeller
http://www.riffeljagt.com/forum/code/top...C_ID=14877
de er brugt (og åbenbart anerkendt) i BR kredse.. men deres jagt modeller er/var uden lys.. og jeg er ikke vild med de sigter de (har)stiller til rådighed
http://www.deon.co.jp/march/RETICLE.html
til noget der evt også bruges på flygtigt vildt (1-10x)

/wolf_skate

[Image: wolf.jpg]
Scout for a blind dog - and throw him a bone

Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar
#5
Der kan man bare se, de må ikke gjort den store indtryk på mig dengang, når jeg har glemt det så hurtigt.[:I]

Men jeg kan love for, at de ellers er dyre nok.

/Buba

Dubravko Butic
/Buba

Dubravko

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)