Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hjortejagt
#1
300 dages nedtælling er ved at være forbi.. søndag morgen tidlig drager vi til Polen for at forsøge på at skyde en kronhjort og måske en lille grissebasse eller to[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]. Det bliver spændene at se hvad de siger til en 250 grains Woodleigh med 56 grain 201 i røven (9.3x62) (760 m/s). Så i må have en god uge her på forumet farvel[Smile]

Mvh. Jakob

Så længe der er bly i luften er der håb!
Mvh. Jakob

Svar
#2
Knæk og bræk!

Håber du får en god hjort. GLæder os til at høre hvad det bliver til.

mvh. JOhannes
Svar
#3
Ja, ventetiden har været lang....

Tager derned torsdag og forsøger ligeledes på at få en hjort og så et par "øffer"[8D]
Til arbejdet anvendes 300winmag med 200 grains Partition[Wink]

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
PS: If they aint´crawling they are dead....
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#4
Efter 300 dages nedtælling kommer 600 dages opsparring[Smile]
Så kom vi hjem igen efter en fantastisk oplevelse og super tur. Jeg skød på min 3. purch en rigtig flot ulige 14 ender på 8 kg trofævægt, det var bestemt ikke meningen at den skulle være så stor men det var ved at blive mørkt og chancen var 100% så jeg skød, så nu må jeg sparre lidt et stykke tid[xx(] Vi skød (4 mand) 3 hjorte 8.0, 4.7, 4.7 kg og 2 bukke og vi så meget kronvildt. Det er helt specielt at høre de store hjorte brøle så tæt på, det giver helt kuldegysning. Der var forøvrigt knald og fald effekt på hjorten med en god bladkugle. Hvis jeg kan finde ud af der kommer der billeder senere.

Mvh. Jakob

Så længe der er bly i luften er der håb!
Mvh. Jakob

Svar
#5
[IMG]J:jcIM000271.jpg[/IMG]

Her er der et billerde af dyret

Mvh. Jakob

Så længe der er bly i luften er der håb!
Mvh. Jakob

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)