Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Min første kronhjort :)
#21
Endnu en gang, mange tak for de pæne ord [Smile]

Boldsen, det er bare at holde på. Jeg har haft mulighed for krondyr på vores egen jagt i 6 år nu, og jeg har også set rigtig mange derude, men det var bare i bukkejagten. Når det bliver september er de væk. Jeg har kun skudt krondyr på min kammerats fars jagt. Den første var i 2005 og jeg har været med en del gange i alle sæsoner, både på drivjagt og anstand, men det var først i går det lykkedes igen. Så selvom det er gode arealer skal der alligevel bruges nogen timer.

Bundgaard. Ja det må være frustrerende at skulle lade en god hjort gå hvis man har haft en optimal chance [V]
Jeg satser på at kødet ikke har taget skade. Vi hev skindet af ham ca en time efter han var nedlagt og da min kammerat var ude i slagterummet i går aftes kunne han ikke lugte noget. Så jeg satser meget på at vi er sluppet godt fra det [Wink]

Jeg skal dog hilse og sige, at et grundigt bad ikke var nok til at fjerne lugten af brunst fra mine hænder [:I]

Mvh
Jonas
Svar
#22
Citat:quote:

Originally posted by J_Bille

Jeg skal dog hilse og sige, at et grundigt bad ikke var nok til at fjerne lugten af brunst fra mine hænder [:I]
Mvh
Jonas



Løsningen er et par latexhandsker i lommen. Jeg VED GODT at det er mega bøsset - men en kop morgenkaffe smager altså lidt underligt, når den serveres af en hånd, der lugter af hjortepis[Wink]

/bundgaard
Svar
#23
Har altid handsker med. Hvis der ikke lige er til at vaske hænder så kan man brække dyret, trække handskerne over sig selv og dumpe dem i nærmeste skraldespand.
Svar
#24
Jeg har aldrig handsker med, og jeg tror heller ikke jeg har tænkt mig at tage dem med i fremtiden. Jeg synes ikke jeg har så god føling med det hele hvis jeg har dem på. Det værste blod kan jo altid tages med noget græs eller mos, så må resten vente til jeg kommer hjem.

"morgenkaffen" blev første serveret efter vi havde hevet skindet af den, og "morgenkaffe" serveret i en grøn dåse, smager fint selvom ens hænder stinker af brunsthjort [Wink]

Mvh
Jonas
Svar
#25
Citat:quote:

"morgenkaffen" blev første serveret efter vi havde hevet skindet af den, og "morgenkaffe" serveret i en grøn dåse, smager fint selvom ens hænder stinker af brunsthjort [Wink]


Helt ærligt kunne du vel have drukket hvad som helst, lugtet af det der var værre og stadig have haft smilet placeret godt og solid i hele hovedet [Big Grin]

Sådan et par doktor handsker i latex tager nu ikke meget af følelsen. Så ville det sku ikke være rart at komme under kniven ved kirurgen [Wink]
Svar
#26
Det tror jeg du har helt ret i at jeg kunne [Big Grin] "morgenkaffen" smagte i hvert fald rigtig godt, også selvom hænderne stank godt af brunsthjort [Smile]

Det kan du have ret i, men jeg synes ikke jeg har et behov for at skulle have latex handsker med på jagt. Jeg tager ikke skade af at få lidt blod på hænderne. Samt hvis jeg skal have handsker med, er der jo en ting mere jeg kan glemme inden jeg tager af sted [Smile]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)