Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Turen går til Skotland
#1
Vil da bare lige sige farvel og på gensyn, i morgen tidlig går turen til skotland sammen med den gamle for at jage hjort i højlandet.
Der skal nok komme en fyldig rapport fra turen når jeg kommer hjem, kan i havde det så pænt.

MVH Bomba


Tikka 690LH lux 6,5x55 med Z6i 3-18x50 BT
Tikka 695LH 9,3x62 med Doctor 1,5-6x42
Remington 700LH 223 med Bushnell Elite 4200 4-16x50
Blaser F3 Links
Baikal MP-153 plastik
Syntes det er træls at våbenfabrikkerne ikke har opdaget at venstre er den rigtige side
MVH Bomba

Each Fall, as the air begins to feel crisp and the leaves start to change color, nature begins to prepare for the coming Winter.
There is a restlessness, as planning and preparation give way to anticipation.
For the waterfowl hunter, the time has come to hear those famous of words...Take'em
Svar
#2
Knæk og bræk og god tur[Big Grin]
MVH
LØVIG
Svar
#3
JA pøj pøj med det ...
'stjæler lige lidt tråd'
er selv lige kommet hjem fra højlandet og det var var succes i de aller sidste minuter før helmørke på sidste dagen (hjemturen fra højmosen til bilen blev helmørk vandring/opstigning i vind og skyer/dis .. noget udfordende, men det der får det hele til at brænde sig ekstra godt fast i nethinderne).. nogen hurtige billeder med mini tekst (og slå fejl) der giver forsmag hvad der kan være i vente.. jeg havde travlt med at komme videre til S (vi starter jo Elgjagten imorgen)

http://www.patrick.eggers.dk/hunting/Jag...Oct%202010

/wolf_skate

PS hvor er jeg glad for at have investeret i en Zeiss FL kikkert (8x42) jeg spottede ca ½-delen af de rudler vi fandet (stalker resten), min makker med en laser range-finder kikkert (Leupold tror jeg det var) fik ikke spottet nogen (jo da, han kunne se nogen af dem vi fandt efter følgende når vi pegede dem ud). Selv i bedste daglys er de hjorte utrolig godt kamuflerede når de er ude på ½km eller mere. At min Leica CRF 1200 så viste sig at være en Yards version i stedet for Meter var en streg i regningen (træls at skulle regne med 10% fra hele tiden)

[Image: wolf.jpg]
Scout for a blind dog - and throw him a bone

Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar
#4
Det ligner en spændende og flot tur. Glæder mig til fortsættelsen.

Knæk og bræk i Sverige.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)