Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bustur til Polen med gamekeeper?
#1
Hej Jægere!

Ville høre om der er nogle der har erfaringer med Gamekeeper?

Pakkepris med 3 bukke uanset størrelse:
Prisberegning pr. jæger (Fastpris):
4 dages ophold med helpension
4 dages jagt med egen jagtfører 1:1
Engelsk- eller tysktalende tolk under opholdet
Busrejse til Polen tur/retur
Kørsel under jagten
Polsk jagtforsikring og licenser
Rejseleder fra forretningen
Afskydning af 3 råbukke uanset størrelse
Pris pr. jæger kun dkk 15.490,-

Synes tilbudet lyder godt med fast pris på bukke/transport/logi.

Har i prøvet sådan en tur?

Mvh
Jesper
Svar
#2
Hej,
Gamekeeper ved hvad de taler om!
Henrik er Skytteudd. og har bl.a. arbejdet en årrække i Skotland.
Kenneth er den nok mest erfarne Polens ekspert i DK og taler polsk og er polsk gift.
Jeg havde fornøjelsen af at være kollega med begge i en årrække hos DIANA. Jeg regner med at skulle booke et par ture med dem i år.

Det arrangement du lister op ser fornuftigt ud prismæsigt. De fleste busture i den prisklasse er med 3 dages jagt når alt gøres op.
Jeg bemærker at kørsel i reviret er inkl. samt at bukke er uanset str. hvilket IKKE er uvæsentligt.
Ekstra bukke koster iflg. deres hjemmeside kun 2290,- stk uanset str.

Jeg ville ikke betænke mig med at tage afsted.

venligst,
Morten


** Jeg mangler Lakelander 389Lux/Kongsberg 393Lux i cal. 243 win, 270win og 358 NM **

** Købes: Lakelander 389Lux/Kongsberg 393Lux i cal. 300WM **
Svar
#3
Ok det lyder super godt.

Er der nogen der har prøvet sådanen bustur?

Mvh
Jesper
Svar
#4
Prisen er ok - såfremt i fald at området indeholder en ordenlig størrelse bukke.
Jelling har et bustilbud der koster 8700kr + det du måtte skyde
Dette giver at de 3 buker koster 2263 kr i snit, hvilket svar til en buk på 303 gram efter Jellings prisliste. Nu har jeg efterhånden skudt og guidet på en del bukke i Polen, og det er sjældent at 3 bukke holder det snit - men på den anden side - du er sikret mod grimme oplevelser.
hvis du har mulighed for det vil jeg heller foreslå en kør selv tur enten med fastpris eller prisliste (vores 300 grams koster kun 1800 kr)
Svar
#5
Jeg er sikker på hvis du kontakter dem, kan de henvise til referencer der har været på turen før.
Fandt dette kartotek over beretninger fra jægere der har rejst med dem: http://www.gamekeeper.dk/gammel/dk/Nyhed...n-2011.htm


** Jeg mangler Lakelander 389Lux/Kongsberg 393Lux i cal. 243 win, 270win og 358 NM **

** Købes: Lakelander 389Lux/Kongsberg 393Lux i cal. 300WM **
Svar
#6
Okay tak for de fine svar.

Mvh
Jesper
Svar
#7
Hej

Lige et indspark om referencer.

Jeg lærte selv på den kedelige måde, at referencer skal hentes fra både dem, der havde succes på turen og dem der ikke havde.

Helst med et telefonnummer, så man selv kan snakke med de tidligere rejsende og høre om andet end lige trofæstørrelsen.

I øvrigt bakker jeg Jesper1973 op i anbefalingen af at køre selv.

Din frihed til at se lidt opland i løbet af dagen, lave lidt småindkøb og i det hele taget se lidt af Polen, er unægteligt større i egen bil. Køreturen både ud og hjem kan også gøres hurtigere i personbil fremfor bus med flere opsamligs og aflæsningssteder.

Jeg kender ikke det firma du spørger til, så det kan jeg ikke udtale mig om. Men de må kunne oplyse hvad de sidste jægere på reviret har skudt(de har sikkert en kopi af protokollen).

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#8
Har ikke selv været på busrejsen, men kan kun anbefale Gamekeeper.

vh Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#9
Jeg har selv været i jagtrejsebranchen i 7 år for år tilbage, og kender til de fleste skandinaviske og flere tyske bureauer på godt og ondt og kan bare sige, at Gamekeeper har en prof. indstilling til tingene som desværre er sjældent set blandt de mange bureauer der findes.

Jeg er ikke på "lønningslisten" eller noget - bare imponeret over deres seriøsitet og den troværdighed de driver deres bureau på.


** Jeg mangler Lakelander 389Lux/Kongsberg 393Lux i cal. 243 win, 270win og 358 NM **

** Købes: Lakelander 389Lux/Kongsberg 393Lux i cal. 300WM **
Svar
#10
Er der nogen der har nogle gode hjemmesider på kør selv jagt idet nordlige Polen? Det kunne være fedt hvis man kunne få et par fra jagtlauget med?

Det må gerne nogle udbydere i har prøvet.

Jesper
Svar
#11
Har rejst med gamekeeper 4-5 gange til polen, og har altid været tilfreds også selvom der har været "mas" med polakkerne. Kenneth har altid fundet en løsning som alle parter har været tilfreds med. Det er når der er problemer at du kommer til at kende dit jagtrejseselskab.

Ps. Skal for god orden nævne at jeg ingen interesser har i firmaet....[Wink]

Pps. Skal til Pankow med dem til bukkepremieren.....[8D]

Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Svar
#12
Ok lyder godt. Knæk og bræk med pankow, er det kør-selv-jagttur ?
Svar
#13
Citat:quote:

Originally posted by jesperogkit

Ok lyder godt. Knæk og bræk med pankow, er det kør-selv-jagttur ?


Nej vi flyver til Warszawa og blive så hentet der. Lidt dyrere end at køre selv, men man er ikke smadret på samme måde som man er efter at have kørt en hel dag - og lidt til....[Big Grin]
For øvrigt ligger Pankow så langt nede og tilmed østpå så det ikke rigtig kan nås på en enkelt dag. Man er i hvert fald ikke på jagt samme aften.
Min smertegrænse mht at køre ligger i vestpommern, men der er andre der kører længere - det er bare ikke mig....[:I]

Knæk og bræk

Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Svar
#14
Ok, lyder optimalt. Men prøver nok en kør-selv-tur sammen med et par gutter. Mangler bare bekræftelser
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)