Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Praktisk tøj til 5 måneder i Skotland.
#8
Hej Boldsen

Jeg ved ikke om det virker i Skotland, for der har jeg aldrig været, men jeg ved at det virker 200% her i Danmark.

http://www.aclima.no/index.php?view=prod&cat=1&subcat=4&lang=en#

Jeg har heldragten og det er bare super-super lækkert!! Der er indbygget hætte som kan bruges som halsedisse og der er skide-klap bagpå, hvis dét skulle være nødvendigt.

Som der er skrevet, har uld den fordel at du ikke lugter af gnu efter én dag, men lige kan strække dén en dag eller to. Hvis arbejdsdagene som skotsk stalker er ligeså lange som dansk skytte-elev, så får du ikke vasket hver dag...

Et Goretex sæt er nok svært at komme udenom, og det foreslåede sæt fra Härkila er et kvalitetssæt, jeg har selv Littmann bukser og jakke fra Seeland, det er billigere og efter min mening et rigtigt godt sæt. Mit har været brugt hårdt i to sæsoner og har holdt mig tør indtil videre...men som nævnt: jeg har aldrig været i Skotland. [Smile]

Rigtig god tur, hvis du kommer afsted. Jeg er sikkert ikke den eneste der MEGET gerne læser om din tur...

/Kalle
Svar


Beskeder i denne tråd
Praktisk tøj til 5 måneder i Skotland. - af willhuntforfood - 05-11-2010, 10:57 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)