Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gunbox.
#1
Er der nogen der kender denne??? http://alfakon.dk/site/?page_id=120
Bla. priser, mål osv..

De skriver også at, citat start:
Våben der efterlades i biler skal opbevares aflåst i et rum adskilt fra personkabinen, dvs. at stationcars og vans (typisk gulplade-biler) ikke må indeholde våben, uden disse er låst ned i et separat rum, adskilt fra person kabinen.
Citat slut

Det har jeg sku aldrig hørt om.. At man i en gulpladebil ikke må opbevare våben uden de er under konstant opsyn. [B)]

________________________________________________________________________________________________
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#2
Det har ikke noget med farven på nummerpladen at gøre [Smile] - men det ved du jo selvfølgelig godt.

Mange gulplader har en lukket adskillelse, imellem førekabinen og varerummet, så det bør ikke give problemer.

Det er lidt i tråd med forsikrings reglerne. (så vidt jeg husker, er der også her noget med synligheden udefra). Nogle selskaber annerkender heller ikke en hatch-back, hvor sæderne kan lægges frem og dermed give adgang til baggage rummet.

Essensen er at man ikke skal gøre det for let, for en eventuel tyveknægt, der måske ved et tilfælde bryder ind i bilen.

Det er efter min mening, under alle omstændigheder, uklogt at lade bilen uden opsyn, med våben i, forskrifter eller ej.

Efterhånden har en del jægere prøvet, at miste både bil og udstyr, især i østeuropa. Det er surt, og ikke rart at vide, at kriminelle har dit våben/ammo til rådighed [xx(]

Jeg kender desværre ikke produktet, men der er efterhånden nogle vans - som regel i den dyre ende, hvor man kan tilkøbe integrerede, aflåselige opbevaringsrum.

[Smile] AB

Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)