Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fiskegrej
#1
Jeg vil bare høre, om det er for skørt at sætte fiskegrej til salg her inde på VTF. Jeg har været bidt af en gal havørred, men får ikke gjort noget ved det mere.

Har en lækker "Rasken & Boström" (mener jeg den hedder) spinnestang, Shimano fluestang, nogle gode shimano hjul osv.

[Image: jger.jpg] Man er først en rigtig mand når man er Morfar"
"Den der ler sidst er langsomt opfattende"
Svar
#2
For skørt?! Nix - frem med sagerne! [:p]
Svar
#3
Du kan da prøve.... :-)

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#4
Jeg får gang i kameraet i morgen en gang. Så ser vi hvad der sker!

Prøvede lige at Google Rasken & Boström efter jeg lavede indlægget, men får ikke et eneste hit med fiskestænger. Mener ellers spinnestangen hedder det?

[Image: jger.jpg] Man er først en rigtig mand når man er Morfar"
"Den der ler sidst er langsomt opfattende"
Svar
#5
Har lige set nærmere på nogle af tingene.

1 stk. Shimano Aero GT 4010 hjul med ekstra spole
1 stk. Shimano Biomaster II 4010 hjul med ekstra spole
1 stk. Shimano Sportsman FLY 9678 9,6 fod fluestang, med Elbe Fly Trout fluehjul
1 stk. RB (99% sikker på den hedder Rasken Boström) M40 9 fod 15-30 gram spinnestang med rosentræs afslutning for enden, og rosentræ ved hjulholderen (kulfiber selvfølgelig).

Annoncen bliver oprettet nu, ville bare skrive her også.

[Image: jger.jpg] Man er først en rigtig mand når man er Morfar"
"Den der ler sidst er langsomt opfattende"
Svar
#6
Tak for handlen! Spinnestangen kan forhåbentligt hive en ordentlig laks i land når turen går til en Norsk eller Svensk elv..

[Image: PeterandTony0507012-1-1.jpg]


Svar
#7
Selvfølgelig kan den det, det hele handler om at indstille bremsen rigtigt på hjulet, og så ellers fighte til kæmpen er træt.

Svarede grejet til dine forventninger, og dejligt vores eget lille postfirma med tog fungerede fint!

[Image: jger.jpg] Man er først en rigtig mand når man er Morfar"
"Den der ler sidst er langsomt opfattende"
Svar
#8
Ja, det var vist hvad man kan kalde kurer post..

[Image: PeterandTony0507012-1-1.jpg]


Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)