Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MIROKU MK-60 SPORT 20/70
#1
Hejsa..er der nogen,der kender denne model [?]er kommet til at tage den ibytte,var det dumt gjort[?]
Min fjendes fjende,er min ven....

Svar
#2
Hvis det er en gammel træsko du har byttet med så har du gjort en god handel[Big Grin]
Jeg mener at have set en til en 5-6000 engang for længe siden da jeg mente cal. 20 var det eneste rigtige. Men hvor brugt den var eller hvad nyprisen er aner jeg ikke. MIROKU plejer at tage gode penge for deres ting.
Svar
#3
Kanon bytte efter min mening. Jeg har en MK 70 sport og jeg er superglad for den. Husk på det er Browning der laver dem jo.
MK-60 er oplyst til ca. 11500,- fra ny

Be cool... Or put on some more clothes
Be cool... Or put on some more clothes...
Jagt på vandet er livet.
Svar
#4
Er den tilsalg?

Havde en mk 70 som er en fin bøsse, byttede den til en 8000 jægertrap det bedste skydejern jeg har ejet, leder så småt efter en 20ér til fruen![Big Grin]
Alt der ikke slår dig ihjel......gør dig stærkere!
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by Ulske

Kanon bytte efter min mening. Jeg har en MK 70 sport og jeg er superglad for den. Husk på det er Browning der laver dem jo.
MK-60 er oplyst til ca. 11500,- fra ny

Be cool... Or put on some more clothes


Tager jeg fejl, hvis jeg siger at det er Miroku der laver Browning på deres fabrik i Japanesien, og ikke omvendt......
- Klud.
Knæk og bræk!
-Klud.

Den der ler sidst......
Er langsom i opfattelsen!
Svar
#6
Nej det gør du ikke "klud". Mod. B25 og 125 bliver lavet i Belgien,resten bliver lavet hos Miroku,Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#7
Ja jeg tror jo nok at der i Brownings katalog om 125 stå "samlet" i Belgien af dele fra andre Browning fabriker rundt omkring kloden, nå måske ikke lige med det ordvalg men meningen er den samme.

The Shootist

Hellere en Dralf end en Smølf
The Shootist
"Live and let live"

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)