Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SNS-sønderjylland bød hegnsskytter velkommen
#1
Naboerne velkomne

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#2
jeg vidste det!!
de er ikke helt normale dernede sydpå[:I]

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#3
Det var faktisk noget jeg foreslog dem på et kronvildtmøde for et par år siden på Frøslev Kro.
Sådan har man gjort længe på det revir i Tyskland hvor jeg ofte kommer.
At SNS nu har taget ideen op og gjort den til sin egen er da bare helt fint. (så lytter de da en gang i mellem [Wink])

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#4
Det er da en smart måde at få parolen til også at gælde på nabostykkerne. Jeg kan kun glæde mig over at man sådan finder ud af at arbejde sammen.

I går var jeg afsted på en drevjagt egter ræv og vildsvin hvor stortset alle jaktlag i et 12.000 HA elgområde alle var ude på en gang. I udgangspunktet jagede de enkelte jaktlag på eget område, men hvis en hund drev ind på nabostykket var det helt ok, for så kunne grisen jo komme for de skytter.

Der blev skud 6 grise af de 2 jaktlag jeg kunne hører på radioen. Jeg skød intet, men sad bare og frøs som en lille hund i en lang snor der i regnen i næsten 5 1/2 time...
Mvh.

Yeti
Svar
#5
Ja jeg spørger måske dumt[B)], men i dette tilfælde udvidende.

Kan SNS sådan bare gi dispensation til opsætning af de omtalte skydstiger ?? ( ikke at jeg har noget imod dette )

Bare af ren nysgerighed.[Smile]

Mvh. Nemo
  3 Skuds-regel, det er spild af 2 patroner.

Mvh. Nemo
Svar
#6
Ja. Det er lovligt at sætte dem op tættere på skel end 130 meter, hvis man har lodsejerens tilladelse på skrift. Egentligt et rigtigt godt initiativ.
Svar
#7
Det er da bedre at naboerne stiller stiger tættere på skoven, istedet for at bruge skoven som kuglefang[Sad!]

Ellers synes jeg det er en god ide - uanset hvem der ellers først fandt på den og/eller kalder den sin egen. Der er jo nok en selvejer eller 2 der har fået portvinen galt i halsen over denne ventre drejning i udlægningen af tretten, men det er jo kun et spørgsmål om trafik- og kulturhegn nok.

med venlig hilsen Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)