Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hjemmeside program
#1
Skal til at lave en interaktiv Jagtjournal. Er der nogen hjemmeside hajer der har et råd til hvilket program der er godt.

Det skal være:

Simplet, ikke php og alt det hejs.

Til at betale.

Nemt at sætte sig ind i, da jeg ikke kommer til at opdater den særligt tit.

Ikke være et af de der online lorte hjemmeside bygge sites som 123hjemmeside ect.

Kom fri af busken og lad høre hva I mener....

Go´wknd

...hvor ingen hegner, kun torne gro!

Fattigdom - det er en sindstilstand

[center][Image: logo05.jpg][/center]
[center]Fattigdom - det er en sindstilstand
[/center]

[center]
Socialdekrat - Moderne nordisk udtryk for rockerrelateret skattesnyder
[/center]
Svar
#2
Prøv at google "site"
Her er det rimelig nemt at oprette en hjemmeside gratis med upload af fotos til Picasa og tekst og kort i Google docs.

Mvh Sune
Svar
#3
Brugte engang en af de ældre DreamWeaver, det virkede ok - men det var ret kompliceret at arbejde med og havde ingen brugsanvisning.

Men hvis du har en "How to do DreamWeaver"-bog, så kan du lave mange ting i det.

Mener nogle af de ældre versioner er licensfrie nu.

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#4
Har kigget på DW = syntes for bøvet

gratis programmer der kan nok hvis det kun er det fundamentelle
Kompozer, Amaya, PageBreeze

bruger dog selv noget mere slagkraftig (og 'fyldig') gratis version af APtana v2

af købeprog der er simple (men de har oftest 'håndjern' på mht design fleksibilitet)
- seriene af CoffeCup programmer (bla Site designer).. ikke så dyr
- havde også fat i et simpelt web(shop) design program med det kosted noget og var alt for ufleksibelt mht layout frihed (kan ikke huske pt hvad der hed)

men hiv gratis programmerne ned og leg med dem .. så ved du mere om hvad du har brug /ikke brug for

/wolf_skate

[Image: wolf.jpg]
Scout for a blind dog - and throw him a bone

Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar
#5
Hvad med Stones Webwriter???
Mvh.

Yeti
Svar
#6
Hvis du ikke har domænet i forvejen så har one.com en okay simpel en der følger med når du køber domænet.

Der er også mulighed for at uploade billeder etc i stor stil til en fornuftig pris ikke mindst. kr.11.25 md

"Fighting for peace,
is like fucking for virginity"
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#7
mht domæner .. og lægge sider/satse alt på en billig IT SP = for bølvet / ustabilt hvis man vil skifet udbyder (jeg havde af de super billige = ingen support -> så firebee .. de døde efter 6md -> nu over på en erhvervs udbyder der koster lidt mere, men er stabil og har båndbredde. Men de nørded hoster selv!.

Navneserver: Jeg bruger http://web.gratisdns.dk/ (er gratis! tænk) dvs udafhængig fra udbyder!.. skal sættes op en gang og ændre par linier hvergang du skifter udbyder (og ca 24t delay før effektueret)..Dvs skifter du SP kan selv gå ind i GDNS og ændre/du er i kontrol ..men kræver du er ejer/har frihed mht flyttet domænet (jeg havde købt uden om nogen SP og var fri).. du kan vist også købe igennem GDNS

/wolf_skate

[Image: wolf.jpg]
Scout for a blind dog - and throw him a bone

Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)