Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
accucover -> anti cant/parralax-centrering
#1
http://www.accucover.com/
har bestilt og får at se om de duer til noget
har til nu brugt ½bikini men er for 'slasket' løsning.. og Butler Creek er for 'hårde' på okularsiden - et eller skal bruges når man trasker igennem sneskov så okular og/eller objektiv ikke fyldes med en spand 'drys'

/wolf_skate

[Image: wolf.jpg]
Scout for a blind dog - and throw him a bone

Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar
#2
Meld endelig tilbage hvad du syntes om produktet.

[Image: jger.jpg] Man er først en rigtig mand når man er Morfar"
"Den der ler sidst er langsomt opfattende"
Svar
#3
har fået dem og monteret - og tørtræn test indendøre ser ud til at de virke ok - men de bliver udsat for -10-20 jul-nytår i S, så får vi at se.

/wolf_skate

[Image: wolf.jpg]
Scout for a blind dog - and throw him a bone

Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar
#4
Er afprøvet nu og selve covert virker fint.. det med de gule trekanter er også godt specielt på min BBF da jeg har lavet en 'sidelæns' montage så skæfte skal kantes kraftigt når kikkerten skal bruges (og dermed også er af vejen når hagl skal bruges)..

Før havde jeg en lille 32mm kikkert på hvor jeg holdt kikkeret linie i 'lodret med skæftet' -> skulle 'kryds indskyde' H-V ude på ca 150m. Nu en større kikkert med 42mm objektiv, så vil jeg have midter linie lige over kugle løbet ved indskyd.. det blive så meget kant med skæftet at det noget ser mærkeligt ud for både skytte og dem der ser på = MEN der virkede = fået 2x Orre her til morgen med den kombo. Fandt jo Lapua 3,6g FMJ fbriks ammo der grå rskixxx godt i den = 3 skuds gruppe under 1,5cm i BBF'en. DOg skulle ekstra indskyd til her oppe .. på 120-130m/-15C var der 10cm kugle fald iforh til 100m/0C og indskyd med 1-2cm over slag! huh!

Nå tilbage til det cover, der er et MEN.. det lille kliklås brækkede af første gange jeg bruget det (i -20C).. og set på nettet at andre har haft samme problem, så kliklåsen den er noget 'flimsy'.. dog holder friktion/låget fint på plads alligevel og en finger negl under til at vippe op er ok

/wolf_skate

[Image: wolf.jpg]
Scout for a blind dog - and throw him a bone

Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by wolf_skate

en finger negl under til at vippe op er ok


Det lyder ikke særlig optimalt med bare fingre i tyve graders frost. Leupolds cover virker rigtig godt, gad vide om man kan få dem til at sidde på andre kkkerter?

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#6
tja jeg går jo jeg leder efter fugl så jeg er varm, så kan godt få det fungere met at vippe op, men kommer noget at lave en flap af en slags så det er nemmere (det er noget andet at stå stille i 3t el mere, efter Älg er Varg)

/P

[Image: wolf.jpg]
Scout for a blind dog - and throw him a bone

Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar
#7
update: Mens jeg var i S skrev jeg en mail til Nick fra AccuCover mht at 'knappen' var røget af. Årompte svar (½ døgn efter), de havde fået en delsending med løse knapper - de nye covers skulle være stabile mht at holde på knappen. Han sendte 3 stk nye uden beregning som jeg har samlet op her i Dk da jeg kom hjem. Ser ud til at være ok, men der går jo ca 1år før jeg kan teste i -20grader igen

Han vil gerne have de gamle retur .. så der en lille porto omkostning der , men det er ik' så galt. Fin og prompte service i hvert fald

/wolf_skate

PS jo det lader til at hjælpe mht styre anti cant på den mærkelige skæve 'off side' kikkert montering jeg har på min BBF

[Image: wolf.jpg]
Scout for a blind dog - and throw him a bone

Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)