Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
USA: Sarah Palin på jagt
#1
http://www.youtube.com/watch?v=HW0Xx4DXkYk&feature=youtu.be

Her er spidse skud fra en begynder (en del forbiere) og absolut intet kuglefang. Ting jeg personligt ville have undgået.

Palin senior siger på et tidspunkt, at hun rammer for højt! kan man se det når baggrunden er himmel [?][?]

Spændende præsidentemne, denne dame [B)]
Svar
#2
Fint repræsentant for Republikanerne.... undre mig bare over at hun kunne finde Atlaska....

...hvor ingen hegner, kun torne gro!

Fattigdom - det er en sindstilstand

[center][Image: logo05.jpg][/center]
[center]Fattigdom - det er en sindstilstand
[/center]

[center]
Socialdekrat - Moderne nordisk udtryk for rockerrelateret skattesnyder
[/center]
Svar
#3
Hun må bare på jagt med Big Dane[:o)]

Sikke et reality show der kunne blive ud af det[Big Grin]

Schönauer

Medlem i foreningen til afskaffelse af plastic våben
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#4
Arh det tror jeg næppe....... [Wink]

Ved godt jeg har langet ud efter de kære kvinder, men at vise sådan en video med Palin, fremmer jo ikke ligefrem kvinders sag..... [Wink]

BigDane

Jag eller bliv jaget...

VENI VEDI VICI

***B***L***A***S***E***R
BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....

Svar
#5
Det med kuglefang er vel ikke anderledes end under topjagt i Sverige/Norge. Det er ikke noget man kunne drømme om i DK, men steder for der ikke er noget de næste 100 km er det en helt normal risiko at tage. Men hun skulle da enten sendes på skydebanen, eller afholde sig fra at skyde på så lange hold - med mindre der da er gået noget galt med riflen på turen frem til skuddet.
Mvh.

Yeti
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by yeti

Det med kuglefang er vel ikke anderledes end under topjagt i Sverige/Norge. Det er ikke noget man kunne drømme om i DK, men steder for der ikke er noget de næste 100 km er det en helt normal risiko at tage. Men hun skulle da enten sendes på skydebanen, eller afholde sig fra at skyde på så lange hold - med mindre der da er gået noget galt med riflen på turen frem til skuddet.


Hun skulle måske også have indset problemet et par skud før.

Mvh. Loft
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by LOFT

Citat:quote:

Originally posted by yeti

Det med kuglefang er vel ikke anderledes end under topjagt i Sverige/Norge. Det er ikke noget man kunne drømme om i DK, men steder for der ikke er noget de næste 100 km er det en helt normal risiko at tage. Men hun skulle da enten sendes på skydebanen, eller afholde sig fra at skyde på så lange hold - med mindre der da er gået noget galt med riflen på turen frem til skuddet.


Hun skulle måske også have indset problemet et par skud før.

Mvh. Loft



Ja, men med snurrende kamera går der vel lidt autopilot i den.

Havde fa.... aldrig troet jeg skulle forsvare den tåbe
Mvh.

Yeti
Svar
#8
Det værste er sgu da næsten, at hun er stolt over sin "præstation"...[xx(][xx(][xx(]

/bundgaard
Svar
#9
Det er godtnok ringe skydning.

...men jeg tror nu heller ikke det er selve præstationen hun er stolt af. Nok nærmere det, at hun overhovedet stiller op for rullende kamera og " dræber bambi". På den måde kan hun nok høste en masse stemmer fra de Obama forskrækkede NRA medlemmer.

Jeg synes at indslaget ser meget redigeret ud. Det ser ud som om man gentager den samme sekvens, hvor renen stiller sig op spidst et par gange + en gang til med indlagt trådkors. Man ser ikke kvinden samtidig med at dyret bliver ramt. Er det overhovedet hende der rammer ?

Hvis jeg havde leveret råmaterialet til sådan et indslag, og der alligevel skulle vold-redigeres, så havde jeg nok sørget for at få en tre-fire forbiere klippet ud [Big Grin][Big Grin]

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#10
Jamen Bundgaard, når man først har set solen skinne ud af ens eget røvhul, så er det jo begrænset hvor mange fejl man kan begå [Big Grin]

MEN tænk nu på, at når hun bliver stemt ind i det ovale værelse, så får hun nok ikke tid til at skænde jægerstanden mere, som hun gør i videoen. Det er jo en af fordelene.

Og hvis der så skal skydes, så finder missilerne heldigvis selv vej, hun er fri for at sigte; med Palins geografiske kundskaber er det vist osse heldigt nok [Wink]

Jøsses, det her er jo ikke engang morsomt.....come to think of it [V]

################
Howa 1500 30.06

"Den gamle Major elskede sin kone, god mad og god vin, men det der stod hans hjerte allernærmest var det langtrækkende artilleri"
Svar
#11
4 skud forbi med den første riffel og så træffer hun i første skud med riffel nr 2.
hvis hun skal købe en af dem, håber jeg hun vælger den sidste ;-)
Svar
#12
Sølle og farlig optræden [xx(] Læg lige mærke til højre pegefingers nervøse "fjumren" rundt i "rødt område".En af de gamle deltagere bliver næsten kvalt i dyb lykke over præstationen [xx(] Den kan vel få prædikatet tragikomisk [B)]
Walnut
Svar
#13
Jeg synes faktisk hun er lidt skræmmende. Det er slet ikke til at holde ud at tænke på, hvor hun muligvis kan havne henne - alverdens guder og det, der er langt værre forbyde det.
Little Bush var nok heller ikke noget lys - men jeg tror, han var forholdsvis bevidst om det. Hende her virker ikke til at eje bare et minimum af selvindsigt og slet ingen filtre - det kan blive en køn redelighed hvis hun får fingeren på den store aftrækker[xx(][xx(]

/bundgaard
Svar
#14
http://jp.dk/udland/usa/article2271689.ece

Der er også jægere i USA der kritiserer hendes opførsel. Det tjener da de amerikanske jægere til ære, at de også kan se det på den måde.

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#15
Nu tror jeg allerede tidligere hun har bevist at det ikke var hende der tog patent på den dybe tallerken. For en uge side sagde hun at USA må stå side om side med deres Nordkoreanske allierede???

(Rambo brugte i virkeligheden en S&L Classic 7x64)
Råd er noget vi beder om når vi kender svaret, men ville ønske vi ikke gjorde
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)