Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gearkasseafbrænderen har gjort det igen.
#21
Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

Jeg har lige forespurgt mig hos Chrysler forhandleren her i byen og Gearkassen fra en 3.8 l motor passer til en 3.3 l motor. Der vil opstaa en lille forskel i gear forholdet, men det kan nemt justeres.
Hogmeister



Også når min bil er fra 1998 og 3.8 gearkassen er fra 2000 ?

Hvordan fae... justerer man en gearkasse ?

Jeg har prøvet at spørge inde på Dodge Forum

http://dodgeforum.com/

Men har ikke fået noget svar ... muligvis pga. mit knap så gode engelsk [:I]

To Molboer, der skyder .... Two Molboes shooting ....
Nej, jeg kender desvære ingen "smarte" citater.
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#22
Skifter gearhjul................



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#23
JA, Selv hvis den var fra 1970 sagde de
H
Hogmeister
Svar
#24
Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

JA, Selv hvis den var fra 1970 sagde de
H



Men hvad mente de med justeringen ?

To Molboer, der skyder .... Two Molboes shooting ....
Nej, jeg kender desvære ingen "smarte" citater.
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#25
Det skal jeg finde ud af, men de sagde det var saa minimalt at det slet ikke ville forhindre dem i at bytte rundt paa dem. Jeg vil tro det har noget med at gore at det omdrejningstal en 3.3L transmission og en 3.8L transmission skifter ved er lidt anderledes, og det kan man saa justere op eller ned saa du ikke marker nogen forskel fra den tidligere trannie. Men jeg skal faa et fyldestgorende svar, men sikkert ikke for Mandag da jeg er paa vej ud af doren for forst at falde et juletra og bagefter tager vi til Detroit for at handle og bliver natten over.
HH
Hogmeister
Svar
#26
OK Rex Here we go!
Den saakaldte 'Pinion Factor' skal omkodes via computer til en, i dit tilfælde, 3.3L engine. Uden det, vil det forstyrre transaxlen, ABS bremser og skifte mønstret.
Der er INTET i vejen for at en 3.8 ikke passer paa en 3.3, den skal blot omkodes.
Det kan iflg. forhandleren kun gøres med en computer der er forenelig med et Chrysler produkt, saa det maa du forhøre dig om hvor du bor.
Good Luck
Jeg havde lige tid til det inden vi smutter paa juleindkob i US.
H
Hogmeister
Svar
#27
Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

OK Rex Here we go!
Den saakaldte 'Pinion Factor' skal omkodes via computer til en, i dit tilfælde, 3.3L engine. Uden det, vil det forstyrre transaxlen, ABS bremser og skifte mønstret.
Der er INTET i vejen for at en 3.8 ikke passer paa en 3.3, den skal blot omkodes.
Det kan iflg. forhandleren kun gøres med en computer der er forenelig med et Chrysler produkt, saa det maa du forhøre dig om hvor du bor.
Good Luck
Jeg havde lige tid til det inden vi smutter paa juleindkob i US.
H



Tak for info.

Mon ikke den 'Pinion Factor' kan sættes med en alm. ODBC-II programmeringsenhed.

To Molboer, der skyder .... Two Molboes shooting ....
Nej, jeg kender desvære ingen "smarte" citater.
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#28
Det ved jeg ikke. De mente at det kravede en computer til Chrysler biler, men det maa man da kunne fortalle dig derovre.
Hogmeister
Hogmeister
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)