Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hvad tager man for en gås
#1
Vi har i dag været så heldige at skyde nogle gæs.
Den ene(Grågås 5 kg) har jeg lovet bort. Til et par nære venners omgangskreds, det er hendes mors nabo, så de vil insisterer på at ville betale for den.
Hvis det var til vennerne var det ikke noget problem, de ville bare få den. Men når køber er så 'fjern' er det vel ikke urimeligt at tage noget for den.
Den bliver leveret hel, så de må selv ordne resten.

Hvorfor kan livets problemer ikke ramme en, når man er 17 og ved ALT
Hvorfor kan livets problemer ikke ramme en, når man er 17 og ved ALT
Svar
#2
Eks. en god flaske rødvin som du kan nyde til en af de andre gæs dig og din familie spiser i mellemdagene!

mvh
Fair
Mvh.
Fair
Svar
#3
En flaske vin er da ok at tage for en gås men penge ved jeg ikke,jeg har selv foræret et par edderfugle til et gammelt ægtepar 80+ som var nede og kigge da jeg kom ind fra en tur på vandet og det faldt i god jord,det var mange år siden han selv havde været på vandet og smagt edderfugle
og man kunne se glæden i deres øjne så det er betaling nok for mig[Smile]

mvh H.C
-------------
Hva Ka,Baikal Ka.
mvh H.C
-------------
Hva Ka,Baikal Ka.
Svar
#4
Problemet løste sig selv, vennerne besluttede sig for, at de selv ville have gåsen.
I øvrigt er jeg enig med H.C. Det er en glæde at kunne forære noget til folk som værdsætter det. Har også foræret vildt til andre bekendte, med en opskrift. Vi kan jo lige så godt sprede det gode budskab, at jagt er fornuftigt og giver mening.

Hvorfor kan livets problemer ikke ramme en, når man er 17 og ved ALT
Hvorfor kan livets problemer ikke ramme en, når man er 17 og ved ALT
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)