Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem = Leupold QR baser..
#1
Mojn ..[Smile]

Har et sæt QR baser, monteret på min Tikka, som jeg er meget tilfredse med - ingen problem her`... [^]

Sidste indkøbte sæt kan også spændes fast som ovennævnte, MEN..hvor den første nævnte gradvis bliver mere og mere spændt, indtil kikkerten sidder som den skal... så kan sidst indkøbte, spændes indtil man har drejet "armen"/vingen" en HEL omgang rundt..![}Smile]..i en jævn rotation med moderat modstand...

( Sgu da flot beskrevet hva`..? [Wink] )
Anyway..de ryger lige tilbage til forhandler. Men jeg kunne godt tænke mig, at vide om nogen har oplevet det samme ? og hvad evt grunden hertil var..
( ..det var de rigtig indkøbte [Wink] )

God jul [Smile]

...Ydmygst...DIB

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere sidde i min Anas Acuta eller være afsted med min riffel"

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere sidde i min Anas Acuta eller være afsted med min riffel"
Svar
#2
Da jeg købte min Remington 700, var der montert QR baser og ringe på den.
Jeg kunne også dreje armen hele vejen rundt[V] Stiften som går igemnen basen, var åbenbart slidt.
Ham som jeg købte riffelen af, sagde at han havde skiftet stifter en gang tidliger i baserne. Så det endte med en picatinny rail og nogle QRW ringe, istedet for. Tror ikke det er noget generalt problem med den type montage, men jeg syntes bare det var for klejnt, i forhold til QRW modellen.

Lang lås og tyk pibe
"The Big Eight"
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#3
Jeg havde en formodning om, at "mekkeren" havde givet mig noget med, som muligvis havde været benyttet før. De var dog i org. emb. og fremstod som spritnye..[Sad!] Har netop bestilt nyt fra nettet...

Tak for svar [Smile]

...ydmygst..DIB

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere sidde i min Anas Acuta eller være afsted med min riffel"

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere sidde i min Anas Acuta eller være afsted med min riffel"
Svar
#4
Pudsigt. Jeg har netop oplevet det samme.

Jeg købte 2 sæt ringe og et sæt "gunsmith" baser og låsepalen kan svinge 270° rundt.
Noget tyder på at tolerancerne sejler for Leupold.

Jeg vil kontakte Leupold om problemet.

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

Pudsigt. Jeg har netop oplevet det samme.

Jeg købte 2 sæt ringe og et sæt "gunsmith" baser og låsepalen kan svinge 270° rundt.
Noget tyder på at tolerancerne sejler for Leupold.

Jeg vil kontakte Leupold om problemet.

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!

Hej Max

Håber at du giver en melding herinde når du har hørt fra Leupold



Mvh. Nemo
  3 Skuds-regel, det er spild af 2 patroner.

Mvh. Nemo
Svar
#6
@ Nemo

Jebs, selvfølgelig [Smile]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#7
Mojn Max..[Smile]

Til`bavs fra Rømø igen.. det lyder ikke godt [V]. Jeg er spændt på mine net bestilte baser. Jeg vender tilbage med en melding om, hvorledes de fungere, når de ankommer.. !

Ps. hvis du alligevel er ude og lege med Yamaha én, så kig ind til en kaffepunch ..[Smile]

...Ydmygst DIB

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere sidde i min Anas Acuta eller være afsted med min riffel"

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere sidde i min Anas Acuta eller være afsted med min riffel"
Svar
#8
Mojn !

Så er mine nye baser ankommet - og afprøvet [Smile] ...og jeg kan kende Leupold igen..[Wink]

Ingen slør i tolerancerne her`..! De virker !

Ydmygst... DIB

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere sidde i min Anas Acuta eller være afsted med min riffel"

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere sidde i min Anas Acuta eller være afsted med min riffel"
Svar
#9
Hej

Har oplevet noget tilsvarende tidligere... Har 3 sæt ringe til det samme sæt baser, da jeg købte det 3. sæt oplevede jeg, at det ikke kunne sættes fast i basen (Armen/vingen - løb rundt.). Det endte med at forhandleren valgte at skifte baserne som en garantirep.

Den skarpe vil nok observere at det kunne tyde på at dimensionen svinger lidt på ringene, men det blev altså løst med en ny base.

Det skal siges, at det sæt ringe, som ikke kunne fæstnes i min base godt kunne fæstnes i et andet sæt baser.....

Mvh.

Jørgen
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)